Twente in Europa

JMD

Well-known member
Echt, er lagen zoveel kansen voor Twente om aanvallen uit te spelen, maar steeds gaat de eindpass fout...

Afgelopen. 1-0.
 

De Groene Scout

Well-known member
Tja, 1-0 gezien het spelbeeld wat magertjes.
Maar zou ook niet weten waarom ze tegen deze ploeg uit in de problemen zouden komen.
Moet echter nog wel iets bij. Deze groep is in de breedte te magertjes.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Echt, er lagen zoveel kansen voor Twente om aanvallen uit te spelen, maar steeds gaat de eindpass fout...

Afgelopen. 1-0.
Maar dat is ook wel logisch, toch? Ik zie een groot gebrek aan creativiteit in deze ploeg. Kjolo en Sadilek zijn meer diendende spelers. Sem Steijn is een lopende speler, die zelf bediend moet worden. Voor Vlap geldt hetzelfde en die stond ook nog eens als hangende linksbuiten opgesteld. Ugalde is een afmaker. En Rots komt tekort. Twente mist echt de klasse van spelers als Cherny en Misidjan. Dat zijn voetballers die zelf iets kunnen creëren, de lopende medespelers kunnen bedienen en ook ruimte maken voor anderen als handenbinders.

Desondanks wel een goeie overwinning hoor in deze fase. Twente is nog volop in de voorbereiding en die Zweden zijn midden in het seizoen.
 

De Groene Scout

Well-known member
En dan ging het na de wedstrijd toch nog even flink mis op de Twente-tribune waar ook een groep Zweden via de vrije verkoop een kaartje had gekocht. Ging even flink los met meerdere gewonden.
 

JMD

Well-known member
Volgens TT is een Zweedse supporter van de tribune gevallen... Ik zou als Twentesupporter maar niet volgende week naar Zweden gaan...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gewoon in het uitvak gaan zitten he
Is ook in zo'n stad zelf echt niet lekker om te lopen hoor, als randdebielen van zo'n thuisploeg zinnen op wraak. Nu kan je in deze periode jezelf wel vrij gemakkelijk voordoen als een toerist, maar toch.

Ik begrijp dat het vanavond wel echt heftig was, met mensen die zelfs op het veld behandeld moesten worden. Ontzettende domper gelijk zo in het nieuwe seizoen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het zal in Stockholm toch wel beter geregeld worden dan in Enschede lijkt me
Je zult toch van en naar je hotel moeten reizen. Ik heb het volgens mij weleens verteld hier, maar zo heb ik ooit doodangsten uitgestaan in Praag bij een wedstrijd tussen Sparta Praag en Feyenoord. De week ervoor in de heenwedstrijd was er blijkbaar een Tsjech neergestoken in Rotterdam en dus zinden ze op wraak. Zat daar nog geen half uur op het terras met m'n maten toen er al een groepje idioten met knuppels in hun handen stonden te vragen waar we vandaan kwamen en wat we deden in Praag. En in de dagen erop allemaal foto's en berichten van kleine groepjes Feyenoorders die te grazen waren genomen in steegjes. Dan loop je echt niet lekker door zo'n stad kan ik je melden.
 
Bovenaan