De Groene Scout
Well-known member
Ai, net niet. Fraaie aanval.
Hij speelt vaker naar het centrum toe. Meestal moet een ander die voorzet geven. Zo spelen ze al een tijdje.Dat zal best, maar zijn voorzetten lijken nog steeds nergens op. Voor een back is dat toch wel redelijk essentieel dat dat goed gaat...
Het valt me op dat jij bij Europese duels van Nederlandse clubs vaak wat extreem bent; of de Nederlandse club is helemaal niks of de tegenstander zijn amateurs.Twente is echt vele malen sterker. Leuk amateurclubje, dat Hammarby.
Het valt me op dat jij bij Europese duels van Nederlandse clubs vaak wat extreem bent; of de Nederlandse club is helemaal niks of de tegenstander zijn amateurs.
In dit geval is Hammarby geen verzameling amateurs, maar mag je ook wel gewoon verwachten dat een Nederlandse subtopper thuis ruim wint van een Zweedse club.
Ze zullen allemaal wel als beesten zijn behandeld.Er zijn wel eens minuten stilte een beetje verstoord, maar dit was next level, gewoon de hele minuut door blijven zingen... Slacht die Zweden dan nu maar!
Heeft dat te maken met een selectief geheugen?Uiteraard chargeer ik regelmatig. Beetje scherper neerzetten dan dat het echt is. Tuurlijk zijn ze geen amateurs maar ik vind wel dat ze er niet veel van kunnen.
Overigens herken ik niet dat ik vaak zeg dat de Nederlandse club helemaal niks is. Ik kan me herinneren dat ik PSV aantal keren in Europa ver onder de maat heb zien spelen, maar verder ben ik doorgaans best positief over de Nederlandse clubs in Europa.
Heeft dat te maken met een selectief geheugen?
Vriend!Speciaal voor jou.
Ok, dat dacht ik.Uiteraard chargeer ik regelmatig. Beetje scherper neerzetten dan dat het echt is. Tuurlijk zijn ze geen amateurs maar ik vind wel dat ze er niet veel van kunnen.
Overigens herken ik niet dat ik vaak zeg dat de Nederlandse club helemaal niks is. Ik kan me herinneren dat ik PSV aantal keren in Europa ver onder de maat heb zien spelen, maar verder ben ik doorgaans best positief over de Nederlandse clubs in Europa.
Iets met nog geen branding.Ok, dat dacht ik.
Deze had wel mogen zitten. Rots speelt inderdaad ongelukkig.