Twente in Europa

gevegt

Well-known member
Dat zal best, maar zijn voorzetten lijken nog steeds nergens op. Voor een back is dat toch wel redelijk essentieel dat dat goed gaat...
Hij speelt vaker naar het centrum toe. Meestal moet een ander die voorzet geven. Zo spelen ze al een tijdje.
 

Batigoal

Well-known member
Twente is echt vele malen sterker. Leuk amateurclubje, dat Hammarby.
Het valt me op dat jij bij Europese duels van Nederlandse clubs vaak wat extreem bent; of de Nederlandse club is helemaal niks of de tegenstander zijn amateurs.

In dit geval is Hammarby geen verzameling amateurs, maar mag je ook wel gewoon verwachten dat een Nederlandse subtopper thuis ruim wint van een Zweedse club.
 

De Groene Scout

Well-known member
Er moet echt met spoed een vleugel gekocht worden. Die Rots kan echt niet. Leuk voor de breedte, maar niet voor de basis / hele wedstrijden.
 

erka

Well-known member
Het valt me op dat jij bij Europese duels van Nederlandse clubs vaak wat extreem bent; of de Nederlandse club is helemaal niks of de tegenstander zijn amateurs.

In dit geval is Hammarby geen verzameling amateurs, maar mag je ook wel gewoon verwachten dat een Nederlandse subtopper thuis ruim wint van een Zweedse club.

Uiteraard chargeer ik regelmatig. Beetje scherper neerzetten dan dat het echt is. Tuurlijk zijn ze geen amateurs maar ik vind wel dat ze er niet veel van kunnen.

Overigens herken ik niet dat ik vaak zeg dat de Nederlandse club helemaal niks is. Ik kan me herinneren dat ik PSV aantal keren in Europa ver onder de maat heb zien spelen, maar verder ben ik doorgaans best positief over de Nederlandse clubs in Europa.
 

gevegt

Well-known member
Uiteraard chargeer ik regelmatig. Beetje scherper neerzetten dan dat het echt is. Tuurlijk zijn ze geen amateurs maar ik vind wel dat ze er niet veel van kunnen.

Overigens herken ik niet dat ik vaak zeg dat de Nederlandse club helemaal niks is. Ik kan me herinneren dat ik PSV aantal keren in Europa ver onder de maat heb zien spelen, maar verder ben ik doorgaans best positief over de Nederlandse clubs in Europa.
Heeft dat te maken met een selectief geheugen?
 

Batigoal

Well-known member
Uiteraard chargeer ik regelmatig. Beetje scherper neerzetten dan dat het echt is. Tuurlijk zijn ze geen amateurs maar ik vind wel dat ze er niet veel van kunnen.

Overigens herken ik niet dat ik vaak zeg dat de Nederlandse club helemaal niks is. Ik kan me herinneren dat ik PSV aantal keren in Europa ver onder de maat heb zien spelen, maar verder ben ik doorgaans best positief over de Nederlandse clubs in Europa.
Ok, dat dacht ik.

Deze had wel mogen zitten. Rots speelt inderdaad ongelukkig.
 
Bovenaan