Twente in Europa

Makanaky

Well-known member
Die is God daar, heeft ze kampioen gemaakt (2001) en in zijn laatste seizoen (2018) pakten ze promotie. Spandoeken en sjaaltjes met zijn beeltenis zijn nog steeds alomtegenwoordig daar. Rugnummer 10 is daar uit de roulatie.
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Pittig potje, volgens mij wel zo ongeveer het zwaarste wat je kon loten deze ronde.
Maar ja niet zeuren en gewoon vol gas.
27 juli thuis / 3 augustus uit.
 

Makanaky

Well-known member
Feyenoord-Elfsborg 2 jaar terug kun je het wel mee vergelijken. Afgelopen jaar uitverkoop geweest daar, hoop rommel voor in de plaats.
 

JMD

Well-known member
Feyenoord-Elfsborg 2 jaar terug kun je het wel mee vergelijken. Afgelopen jaar uitverkoop geweest daar, hoop rommel voor in de plaats.
Jep. ZOu idd gewoon te doen moeten zijn. Enige nadeel wat je met deze clubs hebt is dat zij vol in de competitie zitten en je als NL club nog in de voorbereiding zit.
 

De Groene Scout

Well-known member
De huidige nummer 9 van Zweden, als je daar al niet van kunt winnen.
Je moet daar ook gewoon van winnen, maar van het groepje mogelijke tegenstanders was dit (met Aarhus) volgens mij het pittigst.
Komt nog extra bij dat ze in Zweden dan al volop bezig zijn en bij Twente de grote leegloop nog bezig is en er nog geen nieuwe team staat.
 

Makanaky

Well-known member
Bij Zweedse clubs gaat er in juli ook vaak een hoop weg. Neo-international Kurtulus zal wel gaan en voor de Jong Zweden spelers Erabi en Dovin zal ook de nodige belangstelling zijn. Toen ik er vorig jaar rond dezelfde tijd was hadden ze net Swedberg aan Celta (ook begeerd toen door PSV) en Lahdo aan AZ verkocht.
 

Makanaky

Well-known member
Ze balen wel in Stockholm. Alleen Club Brugge was zwaarder geweest van de ploegen die geloot hadden kunnen worden.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan