Tweede Kamerverkiezingen 22 november 2023

Ik stem op

  • BBB

  • PVDA / GL

  • VVD

  • PVV

  • D66

  • PVDD

  • SP

  • CDA

  • JA21

  • Volt

  • FVD

  • Christenunie

  • SGP

  • DENK

  • BVNL

  • BIJ 1

  • 50 Plus

  • Iets anders

  • Nieuw Sociaal Contract

  • Aant Jelle Soepboer


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

zwammy

Well-known member
Jep, en de eigenaar is een antisemiet. En de succesvolste Afrikaan van dit moment maar blank dus racist. Een beetje dat niveau
 

JMD

Well-known member
"Beste meneer voorzitter van het stembureau, hoe zorgt u er nou voor dat er geen fouten worden gemaakt"

Vervolgens een verschrikkelijk technisch verhaal met allerlei idiote termen...
 

zwammy

Well-known member
En de volgende die zegt dat een partij gewonnen heeft die 1 miljoen mensen uitsluit. 2.5 miljoen mensen uitsluiten mag blijkbaar wel. Hopelijk komt er ook nog een onderzoek hoeveel allochtonen op de pvv hebben gestemd, kunnen ze daar weer een mooi verhaal over verzinnen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
4x zeggen dat er vervelende dingen over je gezegd zijn. Alsof dat een zetel scheelt
 

JMD

Well-known member
4x zeggen dat er vervelende dingen over je gezegd zijn. Alsof dat een zetel scheelt
Nou wil ik bij de PvdD wel geloven dat dat hele gedoe daar niet echt geholpen heeft... En zeker met PvdA/GL dat stemmen trekt kost dat dan...

SGP noemt in de 1e zin al 'dankbaar'... Op sommige dingen kan je de klok gelijkzetten...
Sinds de TK 150 zetels heeft (eind jaren 50) altijd 2-3 zetels voor SGP. En dat in een land dat steeds meer inwoners krijgt en ontkerkelijkt (oke, SGP is van de streng Christelijken die niet ontkerkelijken, maar hun aantal neemt echt niet toe in aantal en dat terwijl de bevolking wel groter wordt)
 

gevegt

Well-known member
En de volgende die zegt dat een partij gewonnen heeft die 1 miljoen mensen uitsluit. 2.5 miljoen mensen uitsluiten mag blijkbaar wel. Hopelijk komt er ook nog een onderzoek hoeveel allochtonen op de pvv hebben gestemd, kunnen ze daar weer een mooi verhaal over verzinnen.
Beetje populistische prietpraat.
 

JMD

Well-known member
Dassen: 'volgend jaar Trump aan de macht'... Mwah, dat geloof ik niet...
Dassen snapt nog steeds niet dat er gewoon helemaal niet zoveel draagvlak is voor de EU in de huidige vorm.
 

gevegt

Well-known member
Nou wil ik bij de PvdD wel geloven dat dat hele gedoe daar niet echt geholpen heeft... En zeker met PvdA/GL dat stemmen trekt kost dat dan...

SGP noemt in de 1e zin al 'dankbaar'... Op sommige dingen kan je de klok gelijkzetten...
Sinds de TK 150 zetels heeft (eind jaren 50) altijd 2-3 zetels voor SGP. En dat in een land dat steeds meer inwoners krijgt en ontkerkelijkt (oke, SGP is van de streng Christelijken die niet ontkerkelijken, maar hun aantal neemt echt niet toe in aantal en dat terwijl de bevolking wel groter wordt)
Als de bevolking toeneemt en dus ook het aantal stemmers, groeien ze toch ook?
Graag even een wiskundige verhandeling om mijn ongelijk te bewijzen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik zie ons wel een serieuze gooi doen naar dat wereldrecord formeren van België (of Cambodja?). We pakken die Belgen gewoon!
 
Bovenaan