Links, rechts, stop daar eens mee.Links Twitter is wel heel erg leuk om te volgen weer vanavond
Ik denk dat de overgrote meerderheid van de PVV stemmers dat doet omdat ze socialer beleid willen. SP beleid.
Links, rechts, stop daar eens mee.Links Twitter is wel heel erg leuk om te volgen weer vanavond
Links, rechts, stop daar eens mee.
Ik denk dat de overgrote meerderheid van de PVV stemmers dat doet omdat ze socialer beleid willen. SP beleid.
Het slechtste TK-resultaat sinds 1998 zou het zijn, wat de 2e keer was dat ze pas in de Kamer zaten (2 zetels in 1994)Over twee verkiezingen staan ze naar verwachting op 0 zetels.
Jep...Oké, twitterend gl PvdA mensen zijn zo leuk om te volgen nu
Ah, vandaar dat er bepaalde leden op zitten.Een platform voor racisten
Die is toch van X?Jep, en de eigenaar is een antisemiet. En de succesvolste Afrikaan van dit moment maar blank dus racist. Een beetje dat niveau
Nou wil ik bij de PvdD wel geloven dat dat hele gedoe daar niet echt geholpen heeft... En zeker met PvdA/GL dat stemmen trekt kost dat dan...4x zeggen dat er vervelende dingen over je gezegd zijn. Alsof dat een zetel scheelt
Beetje populistische prietpraat.En de volgende die zegt dat een partij gewonnen heeft die 1 miljoen mensen uitsluit. 2.5 miljoen mensen uitsluiten mag blijkbaar wel. Hopelijk komt er ook nog een onderzoek hoeveel allochtonen op de pvv hebben gestemd, kunnen ze daar weer een mooi verhaal over verzinnen.
Als de bevolking toeneemt en dus ook het aantal stemmers, groeien ze toch ook?Nou wil ik bij de PvdD wel geloven dat dat hele gedoe daar niet echt geholpen heeft... En zeker met PvdA/GL dat stemmen trekt kost dat dan...
SGP noemt in de 1e zin al 'dankbaar'... Op sommige dingen kan je de klok gelijkzetten...
Sinds de TK 150 zetels heeft (eind jaren 50) altijd 2-3 zetels voor SGP. En dat in een land dat steeds meer inwoners krijgt en ontkerkelijkt (oke, SGP is van de streng Christelijken die niet ontkerkelijken, maar hun aantal neemt echt niet toe in aantal en dat terwijl de bevolking wel groter wordt)