Die spreekt beter Rotterdams dan de hele Kuip samenIk heb nu al spijt dat ik niet op DENK heb gestemd.
Zegt iig geen domme dingenHeb ik nu de speech van het CDA gemist?
Haha, die ontzetting op die gezichten. Alsof we allemaal nog een uur te leven hebben
Een gemiddelde voetbaltrainer was er allang uitgegooid na zo'n reeks.De SP blijft ook maar verliezen. Ben benieuwd hoe lang Marijnissen nog mag blijven zitten.
Zijn speech was toch niet op TV?Zegt iig geen domme dingen
Die Marijnissen vind ik echt niks. Nu ben ik al heel lang geleden afgeknapt op de SP, maar onder haar wordt het echt helemaal nooit wat.De SP blijft ook maar verliezen. Ben benieuwd hoe lang Marijnissen nog mag blijven zitten.
Jep. Hij is 1 van de redenen dat ik CDA heb gestemd vandaag. Ook mooi dat het een beta is, er zitten teveel alfamensen (politicologie enz) in de Kamer. Er kan wel wat meer rekenkundige/natuurkundige kennis in de Kamer komen.Prima kerel die Bontenbal. Er is hoop voor het CDA.
Wel een interview... Zit je toch aan de zuip?Zijn speech was toch niet op TV?
Nee, het gaat om de speech waar JFK en ik al de hele avond op zaten te wachten.Wel een interview... Zit je toch aan de zuip?
Daar zal je nog even op moeten wachten...Nee, het gaat om de speech waar JFK en ik al de hele avond op zaten te wachten.
Ik zie een band tussen jouw en JFK opbloeien.Jep. Hij is 1 van de redenen dat ik CDA heb gestemd vandaag. Ook mooi dat het een beta is, er zitten teveel alfamensen (politicologie enz) in de Kamer. Er kan wel wat meer rekenkundige/natuurkundige kennis in de Kamer komen.
Lul...Ik zie een band tussen jouw en JFK opbloeien.
Over twee verkiezingen staan ze naar verwachting op 0 zetels.De SP blijft ook maar verliezen. Ben benieuwd hoe lang Marijnissen nog mag blijven zitten.