Tweede Kamerverkiezingen 2025 (29 oktober)

Op welke partij ga jij stemmen?

• PVV

Stemmen: 0 0,0%
  • GL-PvdA

Stemmen: 4 19,0%
  • VVD

Stemmen: 1 4,8%
  • NSC

• D66

Stemmen: 2 9,5%
  • BBB

• CDA

Stemmen: 4 19,0%
  • SP

• Denk

• PvdD

• FvD

• SGP

• CU

• Volt

• JA21

• BVNL

• Bij1

• 50+

• FNP

• andere partij (VD / LP / PP / VV / Linie / NLP / ELLECT / PvdR)

• Totaal aantal stemmers
    21
  • Opiniepeiling gesloten .

Hankie

Well-known member
Wel grappig dat er in buitenlandse media gerept wordt van de terugval van de extreemrechtse PVV maar als je alles op telt, dus met JA21 en FvD heeft extreem rechts gewoon gewonnen tov 2 jaar geleden.
Ik zou Ja21 niet extreem willen noemen op die heks van Nanninga na.

Hankie

Well-known member
" De gemeente Venray 'hoopt' vandaag alle stemmen nog geteld te hebben. Dat zegt een woordvoerder tegen deze site, nadat afgelopen nacht brand heeft gewoed in het gemeentehuis. Op dit moment wordt overlegd over de manier waarop het tellen van de stemmen wordt hervat. "

AD.nl

Ik zeg niets ... 😉
Het Florida van Nederland doet het weer.

zwammy

Well-known member
Alles voorbij het CDA is volgens mij alles extreem rechts en alleen Antifa zou extreem links zijn als ze mee doen met de verkiezingen. Die woorden zijn wel erg uitgemolken de laatste jaren.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Bernardo

Well-known member
Lijkt vandaag geen duidelijkheid te komen wie de winnaar word, Amsterdam komt morgen pas met uitslag en brief stemmen waarschijnlijk pas dinsdag.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Jij weet dit vast: wat is de deadline voor het briefstemmen?
Wij worden altijd erop gewezen dat de stem binnen moet zijn bij het briefstembureau op de dag van de verkiezingen. Volgens mij duurt het langer vanwege de procedure, ze openen de enveloppen pas na de verkiezingen afgelopen zijn. Dan moeten ze checken dat de stemverklaring (waarin ze zien dat ik stemgerechtigd ben) geldig is. Pas na die controle, gaat een aparte envelop met mijn stembiljet op een stapel zodat ze niet weten welke stem van wie is. Daarna gaan ze die enveloppen openen en tellen. Al die processen zijn mensen van de partijën bij aanwezig. Daarom duurt het zo lang.

Dat ze niet beginnen met tellen voordat de stembureaus in Nederland gesloten zijn snap ik, maar op zich zouden die controles voor het openen van de enveloppen met de stembiljetten wel eerder moeten kunnen om e.e.a. te versnellen.

zwammy

Well-known member
Ongehoord nieuws is ook wel lekker om te kijken hoor. Het janken van de andere kant in plaats van het gejank van de avond praatprogramma's 🤣🤣

Heerlijke televisie

Bovenaan