JMD
Well-known member
Nee dank je.Heb je wel eens een politieke carrière overwogen?
Vind het voor de klas (en als roostermaker) nog veel te leuk.
Nee dank je.Heb je wel eens een politieke carrière overwogen?
Wie dan wel?Mijn eerste gedachte was fout. Ik geloof er nu niet meer in dat Hoekstra dit gedaan heeft.
Ja dat weet niemand... Maar ik denk dus niet meer dat Hoekstra dit gedaan heeft.Wie dan wel?
Frank de Boer en Memphis Depay.Wie dan wel?
Dat zou je kunnen weten, het is Rutte de Rat.Ja dat weet niemand... Maar ik denk dus niet meer dat Hoekstra dit gedaan heeft.
Memphis is beter dan de Boer.Frank de Boer en Memphis Depay.
Als dat echt zo is dan moet hij z.s.m. weg.Dat zou je kunnen weten, het is Rutte de Rat.
Het is zo.Als dat echt zo is dan moet hij z.s.m. weg.
Vanwaar dat nieuwe inzicht?Mijn eerste gedachte was fout. Ik geloof er nu niet meer in dat Hoekstra dit gedaan heeft.
Helaas kan ik de eer niet alleen dragen.Omdat gevegt heeft gezegd dat het Rutte is geweest.
Ah, als die krullenbol het zegt dan zal het wel zo zijn.
Is die Omtzigt nou overspannen of niet?
Volgens mij wel, je weet waar ze woont neem ik aan?Heeft Leijten krullen?
Vanzelfsprekend.Volgens mij wel, je weet waar ze woont neem ik aan?
Vanzelfsprekend.
Je bedoelt dat vrouwtje dat het falen van haar partij afschuift op de kiezer?Helaas kan ik de eer niet alleen dragen.
Een prominent tweede kamer lid van de SP heeft het mij ingefluisterd via de kijkbuis.
Narcisten houden er niet zo van als aandacht naar iemand anders gaat. Ik geef ze nog een paar maand. (Van de andere kant: nu is ook wel zonneklaar. dat FvD de winst vrijwel volledig heeft te danken aan het volkomen coronawappie gaan.)