Omtzigt is juist hoe een politicus hoort te zijn, lastig, doorvragend, niet tevreden met halve waarheden. Alleen zijn er daar te weinig van in de 2e Kamer (Westerveld, Leijten, Kwint, Wilders, Van der Staaij bv ook), maar dat lijkt de Nederlander wel goed te vinden gezien de uitslag van vorige week. Vroeger voerde de PvdA keiharde oppositie bij een centrum-rechts kabinet en deed de VVD dat bij een centrum-links kabinet. Tegenwoordig gebeurt dat niet meer, want men wil de volgende keer wel meeregeren...Omzigt is lastig, maar wel een goeie politicus.
Je kan veel van Ollongren vinden, maar zij weet echt wel hoe ze iets geheim moet houden... Ik denk echt dat dit per ongeluk gebeurd is. Die bleek positief te zijn op corona en realiseerde zich dat ze heel snel weg moest...
Omzigt is lastig, maar wel een goeie politicus.
Waarschijnlijk de verhalen dat hij overspannen zou zijn.In welke invalshoek is er enige sprake geweest dat omtzigt een andere functie ambieerde?
Ik vind het gedrag van Hoekstra 100x erger. Schijnheilig. Tuurlijk heeft hij dit gedaan. Rutte zal ongetwijfeld wel meegedaan hebben (die gaf in Ministerraden al aan De Jonge aan of hij Omtzigt niet kon laten dimmen)...
Wat is het nu?Oud-Kamervoorzitter Weisglas: er komen misschien nieuwe verkiezingen
Oud Tweede Kamervoorzitter Frans Weisglas stelt dat er eventueel nieuwe verkiezingen komen.www.nporadio1.nl
Het zou mij niks verbazen als dit gaat gebeuren. No way dat het CDA nu nog in een kabinet wil en die hebben ze wel nodig, want VVD wil echt niet met 'te veel' linkse partijen in een coalitie.
Wauw wat een complot theorie.
Mijn eerste gedachte was fout. Ik geloof er nu niet meer in dat Hoekstra dit gedaan heeft.Wat is het nu?
Mijn eerste gedachte was fout. Ik geloof er nu niet meer in dat Hoekstra dit gedaan heeft.