Batigoal
Well-known member
Je hebt er alleen zo weinig aan als je eigen partij er tegen stemt...
:heinz:
Mijn stem aan een blondje van 31 jaar gegeven, heb wel een goed gevoel met haar in de kamer.
Klopt,en terecht, al die malafide thuiszorg bedrijven die als paddenstoelen uit de grond schoten toen het werd geprivatiseerd, weg ermee.
Werklozen die opeens thuiszorg medewerker werden en oudjes gingen verzorgen via een obscuur bedrijf.
De SP heeft dit in de hand gewerkt, terecht dat ze tegen stemden.
Laat de avond maar komen. Ik verheug me op het scherm en het oeverloos gezeur over de zetels en wie er met wie gaat regeren. En natuurlijk dat iedereen heeft gewonnen.
Plop!
Klopt,en terecht, al die malafide thuiszorg bedrijven die als paddenstoelen uit de grond schoten toen het werd geprivatiseerd, weg ermee.
Werklozen die opeens thuiszorg medewerker werden en oudjes gingen verzorgen via een obscuur bedrijf.
De SP heeft dit in de hand gewerkt, terecht dat ze tegen stemden.
Daar heeft die Max Slagter zijn kroketje in gehangen.
Ik ben gek op verkiezingstijd en alles wat erbij komt kijken. Maar het is ook vaak een periode waarin ik me opeens onwijs kan gaan ergeren aan mensen. Zo heb ik vandaag van diverse collega's gehoord dat ze principieel op een vrouw gaan stemmen. Dat vind ik toch echt ??n van de meest stompzinnige dingen ooit. Wat gebeurt er als ik zeg dat ik principieel op een man stem?
PVV stemmers zijn of dom, of fascist.Of op Jesse Klaver stemmen als vrouw omdat hij er zo leuk uitziet.
Neen,PVV volk is dom maar op links denkt het allemaal heel goed na op wie ze kiezen.
Gisteren zei ik de VVD gaat 35 zetels pakken, het worden er gewoon weer 41 of zelfs meer.
Godver, w??r die zeikerige nasale kutstem van Buma!
Godver, w??r die zeikerige nasale kutstem van Buma!
Of op Jesse Klaver stemmen als vrouw omdat hij er zo leuk uitziet.
Neen,PVV volk is dom maar op links denkt het allemaal heel goed na op wie ze kiezen.
Ik heb op Geert gestemd.
O, wat dom.
Ik heb op Jesse gestemd.
Goh wat leuk.
Zie hier de onderbouwing in een gesprek van een links persoon.
Als ze al op Jesse Klaver gaan stemmen omdat hij er leuk uitziet, dan kan ik me bij de volgende ronde ook wel verkiesbaar stellen. Dan word ik zonder concurrentie de nieuwe Minister-president.