SanMark.
Well-known member
Er valt letterlijk geen peil op te trekken.
Die gaan het niet halen.
Er valt letterlijk geen peil op te trekken.
Die gaan het niet halen.
Ik wist dat er wel iemand op in zou haken. ;-)
Die gaan het niet halen.
Dat laatste klopt niet. Er is genoeg reclame voor geenpeil geweest op geenstijl.Die hebben volgens mij geeneens campagne gevoerd. Na de aankondiging dat ze mee zouden doen werkelijk niets meer over gelezen. Zelfs niet op Geenstijl zelf.
Verder ook Apeldoorn, Overbetuwe, Gorinchem, Nieuwegein, Enkhuizen.Ik dacht Etten-Leur. In Heemskerk kennen ze de SGP niet zo te zien.
Ik hoop dat het echt is.Gezien op twitter zojuist:
De gemeente Utrecht heeft de opkomst van 2003 gepasseerd.
Die gaat toch naar de NAM binnenkort?
Vond Baudet nog te veel ondersneeuwen in discussies, daar moet hij nog aan werken.
En mensen die zeggen dat de PVV niet veel doet, Augema wordt in Den Haag geroemd om haar dossierkennis inzake allerlei onderwerpen die betrekking hebben in de zorg, ouderen, euthanasie, ed.
Als er iemand is die voor de ouderen en de minder bedeelden in de zorg opkomt dan is het Augema wel.
maar ja, PVV, dus zal ze wel dom zijn.
Zo wilde Agema in 2013 een baangarantie regelen voor thuiszorgmedewerkers die hun baan dreigden te verliezen. Maar in januari 2015 stemde de PVV tegen een SP-motie die opriep om duizenden banen in de thuiszorg te behouden.
De gemeente Utrecht heeft de opkomst van 2003 gepasseerd.
Mijn stem aan een blondje van 31 jaar gegeven, heb wel een goed gevoel met haar in de kamer.