Was het een reclamespotje van "Papa waarom mag oma maar 1x per week onder de douche?"
Graag veel camera's bij de PvdA,daar gaat het vanavond toch wel gebeuren wat leuke tv betreft.
Dat we er niet in slagen om anno 2017 digitaal te stemmen vind ik al niet best, maar dat er niet eens genoeg stembiljetten zijn is ronduit belachelijk.
Ik dat ze dat kind onmiddellijk bij dat soort ouders moeten weghalen.Bij die zin denk ik er altijd achteraan: "Omdat Papa de andere 6 dagen bier moet drinken met zijn maten in de kroeg en Mama te lui is om Oma onder de douche te zetten".
Graag veel camera's bij de PvdA,daar gaat het vanavond toch wel gebeuren wat leuke tv betreft.
Ze hebben mij al gevraagd dus de kans is wel erg klein geworden voor jou,sorry.
Zo'n beetje elke partij heeft een kleinere ruimte afgehuurd. Wilders houdt het zelfs op zijn kamer.inderdaad.
Ik kan het commentaar wel radenGraag veel camera's bij de PvdA,daar gaat het vanavond toch wel gebeuren wat leuke tv betreft.
Ik had van jou wel meer zelfkennis verwacht.
Ik kan het commentaar wel raden
'We zijn tevreden omdat we het beter doen dan de voorspelde 4 zetels in de peiling van vorig jaar, dat we 30 zetels zijn kwijtgeraakt vergeleken met 5 jaar terug ligt vooral aan de kiezer. We moeten het nog beter uitleggen'
Als die hoge opkomst Groenlinks maar niet te groot maakt. Vrees dat alle jongeren kwijlend op die snotneus hebben gestemd.
W.b. de hoge opkomst: mooi weer speelt een rol maar wellicht gaan er (mede door Trump en Brexit) ook veel meer jongeren stemmen dan gedacht.