Uiteraard DENK. Was ook al de keuze. Geweldige turkensnor, kunnen we niet omheen.
Jammer dat er geen partij is die alleen Surinaamse vrouwen op de lijst heeft.Ha ik ook al DENK op 1
SP en groen Links volgen op zeer korte afstand.
Jammer dat er geen partij is die alleen Surinaamse vrouwen op de lijst heeft.
Het wordt sowieso tijd voor een interculturele feministische golf.
Hij heeft zich helaas al weer geschoren.
Ik ook.:duim:Balen maar ik blijf fan.
Oei, die zag ik niet aankomen.50Plus kunnen we ook al afschrijven voor een coaltie. Henk Krol heeft van de pensioenleeftijd een breekpunt gemaakt.
Kunnen we niet alvast een "brede coalitie" van VVD-CDA-PvdA-D'66-CU-GL aan het werk zetten dan? Scheelt weer een hoop gedoe.
Ik kom bij de Hond op 75 zetels met SP ipv VVD. Democratisch ook niet echt sterk als de twee grootste partijen uit de verkiezingsuitslag niet in de coalitie zouden komen.Als je de VVD weghaalt en daar SP voor in de plaats doet kom je op 80 zetels en dat is ook ruim voldoende.
Daarmee zorg je dat de liberalisering van de arbeidsmarkt stopt.
En als daar niet meer het recht van de sterkste geld komen de vaste bannen ook weer terug.
Een vaste baan betekend voor de jongeren gemakkelijker een hypotheek krijgen en meer zekerheid voor de toekomst.
Daarmee komt ons geld ook meer in onze eigen economie terecht en verdwijnt het niet via topinkomens en multinationals naar de Kaaimaneilanden.
Als je de VVD weghaalt en daar SP voor in de plaats doet kom je op 80 zetels en dat is ook ruim voldoende.
En als daar niet meer het recht van de sterkste geld komen de vaste bannen ook weer terug.
Een vaste baan betekend voor de jongeren gemakkelijker een hypotheek krijgen en meer zekerheid voor de toekomst.
Daarmee komt ons geld ook meer in onze eigen economie terecht en verdwijnt het niet via topinkomens en multinationals naar de Kaaimaneilanden.
Met de SP kunnen de jongeren al helemaal fluiten naar hun pensioen, dus over welke zekerheid heb je het precies?
Daar heb je een punt.Dat is ook zekerheid voor de toekomst. Kan men maar beter transparant over zijn.
Als je de VVD weghaalt en daar SP voor in de plaats doet kom je op 80 zetels en dat is ook ruim voldoende.