de waan
Well-known member
Heb je dan vertrouwen in de PVDA, CDA en VVD?
Ik zal nooit op de VVD stemmen, maar ik heb tien miljoen miljard keer meer vertrouwen in de VVD dan in Wilders. Die vertrouw ik onze democratie echt niet toe.
De PVV is groot geworden door de ontevredenheid. Voor 50 plus zal het hetzelfde zijn. Die staan nu op 10 zetels (Evenveel als de PVDA)
JEZUS LEEFT!
Ik blijf hopen op 't gezond verstand van mensen. Met een klein beetje herseninhoud zie je toch dat die man alleen maar roeptoetert?
Daarbij, het gaat helemaal niet slecht met Nederland. We voeren zowat alle lijstjes weer aan hoor. :duim:
Kan je ook een reden geven waarom je dat denkt? Zomaar roepen is altijd makkelijk.
Wat blijft hangen bij de mensen is Opstelten, Teeven van de Steur, nu de belastingdienst met het wanbeleid , referendum Oekra?ne, een Rutte die alles weglacht Zorg waar al jaren over word gezeurd. Daar komt alle terroristische rompslomp in de wereld overheen. Straffen voor misdrijven die te laag zijn, steeds meer tweespalt in Nederland tussen de multiculti/Islam en de traditionele Nederlander. Daar word enorm op ingesprongen door Wilders aan de ene kant en Denk en Simons aan de andere kant.Die vergroten daarin het 'wij zij gevoel'.
Ik denk dat deze dingen een enorme rol bij de verkiezingen gaan spelen, en dat de peilingen er gigantisch naast gaan zitten.
Of vlees onder de 21% regel moet vallen.
Artikel 1?