Tweede Divisie

JMD

Well-known member
Noordwijk geeft wel vaker zeges weg de laatste weken…

Fc Lisse verloor met 4-7 van jong Sparta…
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik dacht dat Kozakken Boys enkele weken geleden de trainer al had ontslagen. Blijkbaar toch niet, maar gisteren dus wel Scott Calderwood mocht gisteren na de training op het matje komen en kon vertrekken na 1 puntje uit 5 duels.
 

de waan

Well-known member
Ik dacht dat Kozakken Boys enkele weken geleden de trainer al had ontslagen. Blijkbaar toch niet, maar gisteren dus wel Scott Calderwood mocht gisteren na de training op het matje komen en kon vertrekken na 1 puntje uit 5 duels.
Scott Calderwood begint ook steeds meer op een voetbal te lijken zag ik net.

1695415436697.png
 

JMD

Well-known member
En HHC verloor van Spakenburg en dus staan de Blauwen op kop, want QB won ook niet.
Spakenburg gaat komend weekend op bezoek bij FC Lisse, dat kansloos laatste staat. Ook vorig jaar begonnen de blauw-gelen niet goed aan het seizoen, maar dit jaar is het nog een graadje erger...
 

erka

Well-known member
ACV won gisteren eventjes met 0-3 bij Quick Boys. ACV had even een paar mindere wedstrijden, maar doet het over het algemeen toch prima in hun debuutjaar. Al gewonnen van Lisse en Quick Boys en gelijk tegen Noordwijk en Kozakken Boys. Noordelijk lichtpuntje.
 

Abubakari

Well-known member
Ja klopt, snel hersteld van de vormdip waarin ze voor de beker thuis ook met 1-5 van een derde divisionist verloren. Paar dagen daarvoor zag ik ze tegen Noordwijk en die hadden ze ook ruim kunnen verliezen.
Maar vorige week te weinig gekregen tegen Spakenburg en nu dus een hele knappe 0-3 bij QB, snel de boel weer op orde.
 

JMD

Well-known member
 

Sjorro

Active member
Rijnsburgse Boys tegen Quick Boys loopt loopt ook "zonder" uitpubliek nog bijna uit de hand.
Via via alsnog honderden Quick Boys supporters aanwezig, die elkaar ook nog gaan opzoeken. (zie www.indehekken.net)
Dus daar blijft dat verbod op uitsupporters voorlopig nog wel gehandhaafd.

Wat ik ook niet snap is dat supporters het veld op moeten als er gescoord wordt. (zie de gelijkmaker van Rijnsburgse Boys op Eyecons en ook bij indehekken.net).
Bij het betaald voetbal is er al een probleem bij 1 plastic beker op het veld komt, maar in de 2e Divisie kun je gewoon het veld betreden, zonder dat er gevolgen aan zitten. Is toch niet normaal??
 

Fregge

Well-known member
Rijnsburgse Boys heeft zaterdag de verkoop van kaartjes vrijgelaten. Is natuurlijk nog geen reden voor de supporters van Quick Boys om daar te zijn
 
Bovenaan