Tweede Divisie

Sjorro

Active member

De Treffers slaat slag met contractverlenging trainer Leeroy Echteld: ‘De ambities zijn hetzelfde’​

De Treffers staat ook volgend seizoen onder leiding van trainer Leeroy Echteld. Dat contractnieuws heeft de hoogst spelende amateurclub van de regio dinsdagavond aangekondigd op de eigen algemene ledenvergadering.
 

Sjorro

Active member
Vandaag eventjes in Spakenburg geweest, maar zonder resultaat, helaas.
Spakenburg is op dit moment gewoon de beste ploeg in de 2e Divisie.
Een goede ploeg waar je alleen punten haalt als je zelf in topvorm bent en dat was vandaag niet het geval.
 

Abubakari

Well-known member
Ik denk niet dat het overdreven is te stellen dat een groot deel van het succes bij ACV te danken is aan trainer Ruud Jalving. Hij werd vorig seizoen kampioen met ACV en staat nu in de subtop in de tweede klasse.
Het zou mij niet verbazen mocht hij een stap hogerop in het (nog beter) betaalde voetbal terecht komen, maar dat gaat niet gebeuren. Sterker nog, Jalving zet een punt achter zijn trainerschap.

In het dvhn zegt Jalving:
,,Er zijn meerdere factoren die mij tot deze beslissing hebben doen besluiten. Dat ik het druk heb op mijn werk is daar een van.’’

Best wel jammer.
 

noordooster

Well-known member
De 33-jarige Robin Witte wordt de opvolger van succestrainer Ruud Jalving bij ACV.
Hij heeft geen ervaring als hoofdtrainer in het seniorenvoetbal. Wel trainde hij diverse jeugdteams, oa bij Fc Emmen en was hij jarenlang assistent-trainer, vooral bij ACV. Ook dit seizoen is hij de rechterhand van Jalving.
 

JMD

Well-known member
Lisse - Katwijk is doorgeschoven naar dinsdag.
Er is snel geschakeld omdat er voor Lisse alleen in maart nog een vrij weekend is en Katwijk alleen in februari. Dat zijn de enige 2 vrije zaterdagen die er zijn. 27 april is immers Koningsdag.

Excelsior Maassluis heeft beide vrije zaterdagen al bezet, dus dat zal ook een midweek worden
 

JMD

Well-known member
FC Lisse - Katwijk ging ook vandaag niet door, er is hier echt best wel wat sneeuw gevallen. (overigens wel heel lokaal, want mijn zus (die in Lisse woont) vertelde dat in Lisse er een flink pak lag, maar 1 dorp verder (Sassenheim) er zo goed als niks lag. Ook in Haarlem (waar ik vanochtend door reed) lag wel sneeuw, maar echt niet zoveel als bij ons. )
FC Lisse heeft een 'echt' veld, en waar dat vroeger echt goed was is het de laatste jaren niet meer zo goed van kwaliteit en is het vrij snel aflasten. Er is geld zat uitgegeven aan een juweel van een nieuwe accomodatie, misschien is toen veldonderhoud even op een laag pitje komen te staan...
 

Joost

Well-known member
Volgens mij stip je een simpel punt aan. Accomodaties zijn in beheer van gemeentes en dus moet het onderhoud goedkoop zijn.
Twintig jaar geleden waren er ook nog veel vrijwilligers die zorgden voor het beheer van de velden.

Lijkt mij juist echt heerlijk als je gepensioneerd bent om zo'n accomodatie te onderhouden. Lijnen trekken, grasmaaien, af en toe wat verven.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
En zeker in Lisse, een gemeente die zo goed als failliet (ongelooflijk als je ziet wat er door Keukenhof (plus bijbehorende hotelovernachtingen enz) aan toeristenbelasting binnenkomt) zal er flink bezuinigd worden...

Maar inderdaad, als pensionado moet dat toch heerlijk zijn. Mijn ouders hardlopen bij de atletiek in Lisse (tegenover de voetbalclub) en daar hebben ze een hele actieve vrijwilligersgroep waar bv 1 groep voor onderhoud baan, accomodatie, grasveld (werpnummers) zorgt...
 

Fregge

Well-known member
De Treffers moet op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. Leeroy Echteld wordt trainer bij Jong AZ
 

Sjorro

Active member
De Treffers moet op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. Leeroy Echteld wordt trainer bij Jong AZ
Dat zat eraan te komen, Echteld heeft altijd zijn ambities gehad. En als het dan goed gaat, dan komt er altijd wel iets moois voorbij.

Het zou mij ook niet verbazen dat hij de toekomstige trainer wordt van de hoofdmacht van AZ.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Lisse verliest met 5-0 van Excelsior Maassluis... FC Lisse mag zich opmaken voor nacompetitie of degradatie, Kozakken Boys kwam weer naast de geelblauwen, maar de ploeg uit Werkendam heeft 2 duels meer gespeeld.
 

JMD

Well-known member
Lisse stond bij rust 0-1 voor bij Almere City, maar gaat met 6-1 onderuit…
 
Bovenaan