Tweede Divisie

JMD

Well-known member
De KNVB laat zich weer eens van zijn zwakste kant zien. Doet een beetje denken aan voorjaar 2006 toen de Amstel Cup ineens geen Amstel Cup meer mocht heten (werd Gatorade Cup), want alcohol, maar de 1e divisie gewoon Jupiler League bleef heten...
 

de waan

Well-known member
Volgens mij is nu al bekend dat het over twee jaar of zo niet meer mag?

Maar goed, we hebben er inmiddels al 400.000 jonge gokverslaafden bij, dat wat boeit het.
 

Sjorro

Active member
De Treffers speelt vandaag de eerste oefenwedstrijd tegen Olympique Lyon.
Deze wedstrijd kwam min of meer bij toeval tot stand. De bedoeling van Olympique was om tegen Kozakken Boys te spelen. Maar omdat Kozakken Boys kunstgras heeft en De Treffers natuurgras, wordt deze wedstrijd nu door De Treffers gespeeld.
 

Fregge

Well-known member
Niet erg. De Treffers is dichterbij voor mij haha. Tot vanavond! Hopelijk ben ik op tijd voor een kaartje
 

Fregge

Well-known member
Ja, ik rij op tijd aan. Gok ook rond half 6 in Groesbeek te zijn. Gisteravond al voorverkoop toch? Niet uitverkocht dus
 

de waan

Well-known member
Olympique Lyon is een mooie tegenstander, maar ook niet eentje waar meteen 4000 man op af komt lijkt me.
 

Sjorro

Active member
Ja, ik rij op tijd aan. Gok ook rond half 6 in Groesbeek te zijn. Gisteravond al voorverkoop toch? Niet uitverkocht dus
Voorverkoop voor alleen de leden, maar die konden ook gewoon losse kaarten kopen voor niet leden.
Ik verwacht ook iets van 1500 a 2000 man.
 

Fregge

Well-known member
Ja dat weet ik. Ik hoorde gister bij ons al dat een speler van ons vanavond ook gaat
 

de waan

Well-known member
Na het verscheiden van voetbalopzaterdag was ik die zaterdagverdubbelaar alweer helemaal vergeten. :D
 

Fregge

Well-known member
Die werd op zaterdag gespeeld dus zo te zien heb je de standaard zaterdagverdubbelaar ingezet?
Ik hoorde het van de oud trainer van Groene Ster haha. Volgens mij zei de voorzitter het afgelopen dinsdag ook nog (prima vent overigens)
 

Sjorro

Active member
Inmiddels zijn er gisteren al 1275 kaarten verkocht, dus het zal wel richting de 2500 bezoekers komen.
 

Sjorro

Active member
De Treffers heeft vanavond een aardig visitekaartje afgeleverd voor ongeveer 2500 toeschouwers!
De eerste helft minimaal gelijkwaardig aan OL, lekker aanvallend en scherp in de duels. De tweede helft ondanks alle wisselingen goed doorgekomen.
OL had naar mijn idee al een pittige trainingsdag achter de rug, tenminste die indruk wekte ze.

Daarbij ook nog het nieuws dat Leeroy Echteld de assistent van Michael Reiziger wordt bij Jong Oranje.
Hij gaat deze baan combineren met het hoofdtrainerschap bij De Treffers.
 

Sjorro

Active member
1-2 voor OL.

Net na rust 1-0 door een penalty van Coen Maertzdorf
In minuut 70 de 1-1 en in minuut 88 de 1-2 via een penalty.
 
Bovenaan