erka
Well-known member
Ik zie net dat deze competitie tegenwoordig Betnation Divisie heet.
Gokken, als de zaterdagmannetjes dat maar goed vinden....
Ik zie net dat deze competitie tegenwoordig Betnation Divisie heet.
En waren er nog tokkies uit Katwijk?Een valse start vandaag op Zuid.
Ik weet het niet, ik ben op het werk en er niet bij geweest.En waren er nog tokkies uit Katwijk?
Die waren er zeker. En meer dan de bedoeling was. Een bus met sponsors van Quick Boys was toegestaan maar er waren veel meer mensen uit Katwijk aanwezig. Er was meer dan genoeg security, van beide clubs, om alles in goede banen te leiden.En waren er nog tokkies uit Katwijk?
Dat vind ik dus zo idioot... Dat het bestuur mag komen is logisch, maar verder moet je dan bij een verbod ook iedereen verbieden. En ja, sponsors zijn vaak vooral met zichzelf bezig en interesseren zich meer voor netwerken dan het net in het doel, maar dan alsnog.Een bus met sponsors van Quick Boys was toegestaan
Een aanvaller heeft met toestemming van de scheidsrechter plaats genomen achter de achterlijn. De bal wordt vervolgens zijn richting op gespeeld. Volgens de assistent scheidsrechter wordt hij hierbij strafbaar, omdat hij zijn tegenstanders beïnvloedt. Daarop vlagt de (neutrale) assistent scheidsrechter voor buitenspel. Wat beslist de scheidsrechter?Welke vraag had je fout?
Ik ben scheidsrechter bij de jeugd in groep C. Afgelopen seizoen gedegradeerd. 2x de O18 van Cambuur bijvoorbeeld gefloten. Komend seizoen zal dat eerder de O16 zijn.Ben je scheidsrechter of grensrechter?
Precies! Dat werd tijdens de bijeenkomst door Makkelie ook aangehaald. Dit was een heel goed voorbeeld van hoe ze het bij de KNVB willen gaan zien. Ook op de amateurvelden.Dat strenger bestraffen van commentaar zag ik in de samenvatting bij Cambuur al. Ze kregen een penalty maar omdat er ook om een andere kleur kaart werd gezeurd kregen ze ook twee gele kaarten cadeau.