Tweede Divisie 2018/19

Unregistere

Well-known member
Als hij die naam kent, kijkt hij hier vast ook wel eens :oops:
Raar dat hij dan noord-ooster, degene die hier het meest post over HHC, niet even noemt. :confused:

Ik schat in dat in die tweet de echte naam van Groene Scout stond, maar dat hij die hier op het forum niet noemt... ;)

Anders is het zeker tegenvallend dat hij jou niet even heeft genoemd!!!
 

Unregistere

Well-known member
En even alles op een rijtje dan maar

Speelronde 24

AFC - Rijnsburgse Boys 2-0 (1-0)
23. 1-0 Kenny Teijsse 54. 2-0 Masies Artien (eigen doelpunt)

Jong Almere City FC - Jong Sparta Rotterdam 0-2 (0-2)
4. 0-1 Sven Mijnans (strafschop) 35. 0-2 Joshua Sanches
Rood: Samuel Brobbey (Jong Almere City FC, 2 x geel)

Katwijk - GVVV 2-2 (1-1)
17. 0-1 Sherwin Grot 45. 1-1 Marciano Mengerink 49. 2-1 Mart de Jong (eigen doelpunt) 73. 2-2 Roy Terschegget
Rood: Wilco den Hartog (GVVV), Niek Oosterlee (trainer GVVV)

Koninklijke HFC - Scheveningen 0-1 (0-0)
60. 0-1 Leroy Resodihardjo (strafschop)

Kozakken Boys - IJsselmeervogels 5-0 (2-0)
25. 1-0 Ahmed El Azzouti 29. 2-0 Charlton Vicento 49. 3-0 Sanny Monteiro 51. 4-0 Gwaeron Stout 81. 5-0 Ahmed El Azzouti

FC Lienden - Barendrecht 2-1 (0-0)
78. 1-0 Rafael Uiterloo 81. 2-0 Marlon Versteeg 88. 2-1 Bas Mourits

Spakenburg - Jong Vitesse 0-2 (0-1)
21. 0-1 Lars ten Teije 52. 0-2 Hicham Acheffay

De Treffers - HHC Hardenberg 4-1 (2-0)
6. 1-0 Ruben Rodrigues 44. 2-0 Niek Versteegen 48. 3-0 Ashwin Manuhutu (eigen doelpunt) 62. 4-0 Niek Versteegen 80. 4-1 Ravelino Junte

VVSB - Excelsior Maassluis 3-1 (1-1)
2. 0-1 Vincent van den Berg 11. 1-1 Tommy Bekooij 62. 2-1 Tim de Rijk 89. 3-1 Danny Bakker

STAND

1. AFC 24-50 (+31)
2. IJsselmeervogels 24-50 (+19)
3. Katwijk 24-43
4. Koninklijke HFC 23-41
5. Excelsior Maassluis 24-39 (+13)
6. Spakenburg 24-39 (+6)
7. HHC Hardenberg 23-37
8. Kozakken Boys 24-35
9. Jong Sparta Rotterdam 23-34 (+9)
10. De Treffers 23-34 (0)
11. Jong Vitesse 24-32 (+4)
12. Rijnsburgse Boys 24-32 (-4)
13. GVVV 24-31
14. Scheveningen 24-27
15. Jong Almere City FC 24-21
16. FC Lienden 24-20
17. Barendrecht 24-18
18. VVSB 24-13

Topscorers:

1. Raily Ignacio (AFC) 17
2. Danny van den Meiracker (IJsselmeervogels) 16
3. Daan Blij (Excelsior Maassluis) 13
=. Ahmed El Azzouti (Kozakken Boys) 13
=. Rob van der Leij (HHC Hardenberg) 13
=. Marciano Mengerink (Katwijk) 13
7. Tommy Bekooij (VVSB) 12
=. Jeremy de Graaf (GVVV) 12
=. Yordi Teijsse (AFC) 12
10. Rick Hemmink (HHC Hardenberg) 11
=. Kenny Teijsse (AFC) 11
=. Frank Tervoert (Rijnsburgse Boys / VVSB) 11
13. Vincent van den Berg (Excelsior Maassluis) 10
=. Khalid Tadmine (Koninklijke HFC) 10
=. Philip Ties (Spakenburg) 10

Ahmed-El-Azzouti-1200x800.jpg

Ahmed El Azzouti deed namens Kozakken Boys met twee goals zijn nieuwe club, koploper IJsselmeervogels, flink pijn

Voorspelling genomineerden speler van de week

Niek Versteegen (De Treffers)
Ahmed El Azzouti (Kozakken Boys)
Kenny Teijsse (AFC)

Met als outsiders een willekeurige speler van FC Lienden of VVSB.
 

Unregistere

Well-known member
Redelijke score. Versteegen was goed, Bakker was de willekeurige speler van VVSB en dan namens Kozakken Boys geen El Azzouti maar Van Nuland. :duim:
 

Unregistere

Well-known member
Rijnsburgse Boys mag op zoek naar een nieuwe trainer. Wilfred van Leeuwen, nog in het bezit van een doorlopende verbintenis, heeft de club verzocht om ontbinding van zijn contract. Hij houdt er na de zomer dus al na ??n seizoen bij de Uien mee op. Hij krijgt het te druk met zijn strandpaviljoen in Scheveningen. Ongetwijfeld spelen de tegenvallende resultaten en de onrust in de loop van dit seizoen ook een rol. Wel jammer, want ze waren volgens een interview van enkele weken geleden juist 'in de prestatiefase beland'.
 

De Groene Scout

Well-known member
AFC wil blijkbaar geen kampioen worden. Bij GVVV verliezen ze met 4-2
De Vogels halverwege wel op voorsprong (1-0 tegen Katwijk)
 

noordooster

Well-known member
IJsselmeervogels speelt gelijk tegen Katwijk en is nu alleen koploper.

HHC wint van jong Almere met 2-1. Ik heb de wedstrijd niet gezien. Geen aansprekende tegenstander en een ongunstige beroerde aanvangstijd.
 

SanMark.

Well-known member
IJsselmeervogels speelt gelijk tegen Katwijk en is nu alleen koploper.

HHC wint van jong Almere met 2-1. Ik heb de wedstrijd niet gezien. Geen aansprekende tegenstander en een ongunstige beroerde aanvangstijd.

dat moet voor jou echt de hel zijn. Tegen een belofte team om 15.30. Enige wat dat overtreft is deze wedstrijd op de zondagmiddag.
 

noordooster

Well-known member
Ik heb een sterke voorkeur voor 14.30 uur op zaterdagmiddag, eventueel 14.00 of 15.00 uur.
Daarmee ben ik niet de enige, ik heb begrepen, dat verreweg de meeste zaterdagvoetbalclubs, waarbij ook HHC, die voorkeur ook hebben.

En ik bezoek ook regelmatig met genoegen een wedstrijd op zondagmiddag om 14.00 of 14.30 uur tussen 2 zondgploegen in een zondagcompetitie. Niks mis mee.
 

Unregistere

Well-known member
Ai ai ai ai ai ai ai ai! Wat een pijnlijke speelronde is dit voor Jack en zijn Barendrecht!

Ze leken bij Rijnsburgse Boys op weg naar een zeer welkome zege, maar in de slotfase maken de Uien gelijk en in blessuretijd winnen ze zelfs met 3-2. En dan wint VVSB zojuist ook van Koninklijke HFC met 3-2, waardoor Barendrecht nog maar twee punten voorsprong heeft op de paarsgelen. Ze zullen daar slecht slapen vanavond. Jack zeker, hem kennende. Worden flink wat rondjes met de hond vanavond. Enige kleine positieve puntje voor hem is wellicht dat hij zo goed als zeker komend seizoen naast Barendrecht ook weer op zondag aan de slag kan, want IFC wil hem heel graag terughalen.

FC Lienden verloor ook, dus de strijd tussen Lienden (20), Barendrecht (18) en VVSB (16) blijft lekker spannend. Van deze drie is er ??n de sjaak, de andere twee gaan nacompetitie spelen.

Ook een aardige ontwikkeling: Jong Vitesse klopte FC Lienden, terwijl Jong Sparta verloor van het onder Langerak op stoom geraakte Kozakken Boys. Daardoor staan de Arnhemse beloften nu boven de Rotterdamse talenten en dat is belangrijk met het oog op een eventuele promotie van Jong FC Volendam.

Verder toch weer een knappe prestatie van Excelsior Maassluis: 2-0 winst tegen De Treffers en daardoor klimmen ze naar plek vier.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zou die Meijer het dan ook nog weer voor elkaar krijgen met VVSB. Aansluiting is er weer. De P/D plek is nog zeker mogelijk.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, nog maar twee puntjes en het is nog Barendrecht - VVSB over enkele weken... Sowieso heeft Barendrecht een vrij zwaar programma, dus ik denk dat men zich flink veel zorgen maakt. Of nee, dat denk ik niet, dat weet ik zeker.
 

JMD

Well-known member
Zou die Meijer het dan ook nog weer voor elkaar krijgen met VVSB. Aansluiting is er weer. De P/D plek is nog zeker mogelijk.

Ik deed de presentatie van het programma waarin we VVSB vanavond volgden en wat ik van onze verslaggever begreep was dat het een beetje gelukkig was. Maar goed, VVSB heeft al zo vaak dit seizoen 1-0 voorgestaan om vervolgens te verliezen, nu staan ze al 2 weken eerst op achterstand en dan winnen ze. Is toch een betere volgorde.

Overigens moet de 0-1 zeer fraai zijn geweest, schot vanaf 40 meter dat gedragen door de wind de goal in vloog.
 

noordooster

Well-known member
Neem toch aan dat dat je reden is?

Ik heb helemaal niks met die club.
En met die trainer ook niet, zoals hij tekeergaat over zijn spelers en tegen een journalist. Asociaal.
Verder vind ik het niet erg, dat er in die regio er 1 minder in de tweede divisie komt, er zijn er genoeg daar.
Inderdaad ook omdat die club niet wil voetballen op normale tijden.
En de berichtgeving in de media vanuit de club ten tijde van die HEMA jongen wam op mij ook niet erg sympathiek over
Al met al heb ik dan liever dat clubs als Barendrecht en Lienden niet rechtstreeks degraderen.
 
Bovenaan