Tweede Divisie 2018/19

Unregistere

Well-known member
Even de cijfers na gisteren:

Inhaalronde

HHC Hardenberg - Barendrecht 2-1 (0-1)
15. 0-1 Jeffrey Aarts 54. 1-1 Ravelino Junte 69. 2-1 Rick Hemmink

STAND

1. IJsselmeervogels 23-50
2. AFC 23-47
3. Katwijk 23-42
4. Koninklijke HFC 22-41
5. Excelsior Maassluis 23-39 (+15)
6. Spakenburg 23-39 (+8)
7. HHC Hardenberg 22-37
8. Kozakken Boys 23-32 (+2)
9. Rijnsburgse Boys 23-32 (-2)
10. Jong Sparta Rotterdam 22-31
11. De Treffers 22-31
12. GVVV 23-30
13. Jong Vitesse 23-29
14. Scheveningen 23-24
15. Jong Almere City FC 23-21
16. Barendrecht 23-18
17. FC Lienden 23-17
18. VVSB 23-10

Topscorers:

1. Raily Ignacio (AFC) 17
2. Danny van den Meiracker (IJsselmeervogels) 16
3. Daan Blij (Excelsior Maassluis) 13
=. Rob van der Leij (HHC Hardenberg) 13
5. Jeremy de Graaf (GVVV) 12
=. Marciano Mengerink (Katwijk) 12
=. Yordi Teijsse (AFC) 12
8. Tommy Bekooij (VVSB) 11
=. Ahmed El Azzouti (Kozakken Boys) 11
=. Rick Hemmink (HHC Hardenberg) 11
=. Frank Tervoert (Rijnsburgse Boys / VVSB) 11
12. Khalid Tadmine (Koninklijke HFC) 10
=. Kenny Teijsse (AFC) 10
=. Philip Ties (Spakenburg) 10

Met voor de liefhebber nog het verhaal van Aad, die ongetwijfeld ook de patat in de kantine van HHC heeft getest: https://www.voetbalopzaterdag.nl/nieuws/10689/Actueel/Alle/Niks_is_meer_makkelijk_voor_Barendrecht
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Die passage over de koek viel mij ook op ja, mooi!

Gevoelsmatig heb ik het idee dat hij dit seizoen wel al bij ons geweest is, maar ben niet zeker. Kan ook vorig seizoen zijn. Sowieso is hij al vaak geweest en dan blijft hij altijd lekker lang, want het is ongeveer een thuiswedstrijd voor hem.
 

de Kok

Member
Fantastische analyse van Derksen bi V inside over HHC tegen Barendrecht.
Ik had ook gekeken zaterdag middag en het was op tv niet om aan te zien.
Maar Derksen zegt het wel heel treffend....
 

SanMark.

Well-known member
Inderdaad, toevallig de afgelopen weken ook zo nu en dan even gekeken , maar het doet pijn aan de ogen.
 

noordooster

Well-known member
Blij dat ik afgelopen zaterdag niet geweest ben dan.
Een weekje eerder was ik er wel bij HHC - AFC. En dat was het aankijken best waard.

En Jack van unregistere kreeg ook nog eens een flinke sneer van Derksen.
Hij zou teveel een Louis van Gaal-look alike zijn.
 

de waan

Well-known member
Een gemiddelde Eredivisiewedstrijd is op tv al niet om aan te gluren, dus naar een potje uit de tweede divisie moet je als neutrale liefhebber al helemaal niet gaan kijken natuurlijk.
 

Unregistere

Well-known member
En Jack van unregistere kreeg ook nog eens een flinke sneer van Derksen.
Hij zou teveel een Louis van Gaal-look alike zijn.

Haha, die Derksen. Als hij dat echt beweerd heeft, toont hij andermaal aan hoe weinig kennis van amateurvoetbal hij heeft. Niet serieus te nemen die snor.
 

de Kok

Member
Haha, die Derksen. Als hij dat echt beweerd heeft, toont hij andermaal aan hoe weinig kennis van amateurvoetbal hij heeft. Niet serieus te nemen die snor.

Ik dacht dat het sloeg op Karsten en hij dus de verkeerde voor ogen had.
De 2e divisieclubs gedragen zich toch ook als betaald voetbal? Die bewering heb ik hier vaak langs zien komen en niet alleen van mij.
 

noordooster

Well-known member
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Ach, al bedoelde hij Jack wel, ook prima toch? Er zijn mensen die hem hoog hebben zitten, er zullen ook mensen zijn die dat anders zien.

Ik vind het alleen wel grappig dat Derksen zoiets zegt en dat het kennelijk 'een dingetje' wordt, terwijl zijn mening over amateurvoetbal al helemaal niet serieus hoeft te worden genomen. Is natuurlijk ook een uitspraak om te scoren in het programma, zo gaan die dingen. Want hij kent Jack verder niet en hij kent Karsten evenmin, dus kan hij onmogelijk beoordelen hoe zij als trainer zijn.
 

Unnekuukse

Active member
Ach, al bedoelde hij Jack wel, ook prima toch? Er zijn mensen die hem hoog hebben zitten, er zullen ook mensen zijn die dat anders zien.

Ik vind het alleen wel grappig dat Derksen zoiets zegt en dat het kennelijk 'een dingetje' wordt, terwijl zijn mening over amateurvoetbal al helemaal niet serieus hoeft te worden genomen. Is natuurlijk ook een uitspraak om te scoren in het programma, zo gaan die dingen. Want hij kent Jack verder niet en hij kent Karsten evenmin, dus kan hij onmogelijk beoordelen hoe zij als trainer zijn.

Weten wat er speelt, dat past niet in het verdienmodel van Johan Derksen...
 

noordooster

Well-known member
Ach, al bedoelde hij Jack wel, ook prima toch? Er zijn mensen die hem hoog hebben zitten, er zullen ook mensen zijn die dat anders zien.

Ik vind het alleen wel grappig dat Derksen zoiets zegt en dat het kennelijk 'een dingetje' wordt, terwijl zijn mening over amateurvoetbal al helemaal niet serieus hoeft te worden genomen. Is natuurlijk ook een uitspraak om te scoren in het programma, zo gaan die dingen. Want hij kent Jack verder niet en hij kent Karsten evenmin, dus kan hij onmogelijk beoordelen hoe zij als trainer zijn.

Het programma richt zich het meest op het betaald voetbal in binnen- en buitenland, in Nederland vooral op de eredivisie.
En daarover kan Derksen aardig uit de voeten, ook wat betreft bestuurders , anekdotes uit het verleden enz.

Ik heb Derksen er nog niet vaak op betrapt, dat hij veel kijk heeft op het amateurvoetbal.
Dat zag je bv aan zijn misser over GOMOS, of bijv. aan de manier waarop hij het zaterdagvoetbal soms wegzet.

Ik geloof overig niet dat Derksen een mening gaf over de trainers van Barendrecht en/of HHC in het algemeen.
Het ging meer over de wedstrijd en over de presentatie van de trainers achteraf en over het feit , dat hij van spelers van dit niveau wat meer verwachtte.
 
Bovenaan