Tweede Divisie 2017/18

de waan

Well-known member
Ik kan invloed uitoefenen op de genomineerden (al bemoei ik me er doorgaans niet mee), dus tip gerust!

Unregistere

Well-known member
Ik kan invloed uitoefenen op de genomineerden (al bemoei ik me er doorgaans niet mee), dus tip gerust!

Meer middenvelders en verdedigers. ;)

Maar ik snap wel dat dit lastig is. Ze kunnen onmogelijk al die 27 wedstrijden in de divisies zien, dus dan is het wel logisch dat spelers die vaak scoren eerder opvallen en een nominatie krijgen dan bijvoorbeeld een fantastische rechtsback of een prima verdedigende middenvelder.

Je moet het ook niet te serieus nemen, is gewoon voor de lol. En gewoon elke week stemmen op een bekende of zo.

de waan

Well-known member
Precies. Ik zal maar eerlijk verklappen, het is vooral een goede voor de "traffic" zoals dat zo fraai heet in het jargon.

Unregistere

Well-known member
Kan ik me goed voorstellen, het leeft wel bij de meeste clubs als ze een genomineerde speler hebben. Leden, families, vrienden, collega's, school- of studiegenoten, leerlingen en zelfs hele provincies worden ingeschakeld om te stemmen.

Katwijk - Jong Sparta halverwege de eerste helft 1-1. Katwijk kwam vanaf de stip aan de leiding, maar Boukhari zette de Rotterdammers - die spelen zonder Dervisoglu - weer naast de lijstaanvoerder.

De Groene Scout

Well-known member
Ik volg dat nomineren helemaal niet, maar moest enkele weken terug wel even fronzen met de wenkbrauwen nadat Ruben Schaken van HBS genomineerd werd omdat hij toevallig in de wedstrijd tegen HSC'21 5 keer een balcontact had, waarvan er 2 in de goal belanden. Mike de Geer was die middag met grote afstand de beste man op het veld. Daarom mijn commentaar op het nomineren.

Lennard proficiat met de bijna titel na de winst vanavond.

Unregistere

Well-known member
Ik volg dat nomineren helemaal niet, maar moest enkele weken terug wel even fronzen met de wenkbrauwen nadat Ruben Schaken van HBS genomineerd werd omdat hij toevallig in de wedstrijd tegen HSC'21 5 keer een balcontact had, waarvan er 2 in de goal belanden. Mike de Geer was die middag met grote afstand de beste man op het veld. Daarom mijn commentaar op het nomineren.

Logisch commentaar hoor, maar zoals aangegeven is het denk ik wel erg lastig om goed te bepalen. Onze Kyle Doesburg won deze week in de derde divisie zaterdag, maar de beste man op het veld bij ASWH - ODIN '59 was eigenlijk rechtsback David Almeida, gevolgd door Ismail Yildirim. Maar Kyle maakt er twee en bereidde er ??n voor, dus dan snap ik wel dat je hem kiest op basis van die gegevens.

Jackie en Katwijk gisteren een belangrijke stap gezet. Mooi voor hem en zijn team, wel jammer voor de spanning. Nog vier punten pakken uit de komende twee duels en het is feest. Moet lukken. TEC uit en Koninklijke HFC thuis.

Lennard95

New member
Nu al minstens 6 bussen vanuit Katwijk richting Tiel zaterdag, Ook een top actie van sponsors om de kaarten 5 euro te maken voor 8 bussen.

Unregistere

Well-known member
Op hoeveel bussen staan jullie inmiddels, Lennard? Zal wel druk worden. Ben wel benieuwd of het al gebeurt, kan zo zijn dat Leushuis zijn oude club Kozakken Boys nog wat gunt en dus geen punten pakt met de Vogels.

De absolute kraker van de speelronde van morgen is natuurlijk FC Lisse - FC Lienden. De grote vraag is natuurlijk wie er op doel staat bij Lisse.

JMD

Well-known member
Nou, daar gaat Lisse... Rode kaart wegens hands op de doellijn en VdMeiracker benut de penalty, 0-1.

JMD

Well-known member
De Treffers op 0-1 bij GVVV, belangrijk voor degradatiestrijd... Wat is GVVV aan het doen...

JMD

Well-known member
Tegen de verhouding in 1-2... Kan wel eens een dramamiddag voor FC Lisse worden, net als vorige week vallen alle uitslagen de verkeerde kant op, en net als 2 weken terug geeft topploeg GVVV niet thuis tegen een ploeg onderaan de ranglijst.

JMD

Well-known member
1-3 voor Lienden. Over en sluiten.

Lisse zakt erg ver weg de laatste weken, zelfs van een uit vorm zijnd Lienden wordt niet gewonnen. Met duels tegen HHC (uit) en Jong Sparta (thuis) moet er zeer ernstig rekening gehouden worden met nacompetitie en dreigt (zeker in deze vorm) de ploeg direct weer terug te vallen naar de 3e divisie.

JMD

Well-known member
De Treffers op 0-2, dramadag dus opnieuw voor FC Lisse.

Lisse maakt de 2-3. Met 10 man heeft Lisse wel steeds de veerkracht.

Bovenaan