JMD
Well-known member
19-5 speelt Achilles ook om 18.00uur bij de Vogels
Dat is de eennalaatste speelronde, en de laatste 2 speelrondes trapt alles om 18.00 af.
19-5 speelt Achilles ook om 18.00uur bij de Vogels
Als je om 18.00 uur speelt, scheelt het toch aardig wat kantine inkomsten tot 0.00 uur. Een vereniging kan daar zomaar failliet door gaan.Wat een gejank weer om 2,5 uur.
Potje ballen om half 4 of 6 uur, wat maakt dat nu uit. De zaterdag is dan toch kapot en die rust is ruim voldoende om op maandag weer te spelen.
Als ik zo'n verzoekje binnen kreeg ls KNVB-man wedstrijdzaken, was het voor mij een hamerstukje om er niet op in te gaan; flauwekul.
18.00 uur is daardoor inderdaad beter.
Half 4 starten is half 6 klaar en dus verplicht anschuiven bij moeders de vrouw voor de aardappels.
6 uur starten is snel om 5 uur en hapje eten thuis en om 8 uur de kantine in en vol laten lopen.
Als je doelt op dat zondagmensen zaterdagavond in de kroeg zitten en zondag in de kantine, ben ik het helemaal met je eens.Dan zijn we eruit voor wat betreft het zaterdag-zondag verschil.
Zondagmensen zitten op zaterdag onder de plak en zaterdagmensen op zondag.
Het zijn natuurlijk ook bijna profclubs dus op zich is het wel logisch dat ze dat graag willen.Dan zullen ze daar wel mee in de war zijn.
Katwijk wint met 1-2 door weer een goal in blessuretijd, weer van Mengerink.
Het zijn natuurlijk ook bijna profclubs dus op zich is het wel logisch dat ze dat graag willen.
In het reglement staat overigens helemaal niets over de periode van 48 uur. Er staat enkel dat clubs de MOGELIJKHEID hebben om wedstrijden die op zondag zijn gepland te verplaatsen indien op de navolgende dinsdag Europees gespeeld moet worden. Hetzelfde geldt voor clubs die op donderdag Europees spelen, die hebben het recht om duels die op de navolgende zaterdag zijn gepland te verschuiven.
En dat is best wel logisch. Europese duels worden altijd in de avond gespeeld, dan wordt er pas in de nacht of een dag later gevlogen en is de voorbereiding en herstelperiode wel erg kort.
Als het echt in de reglementen had gestaan had elke rechter gehakt gemaakt van het besluit van de KNVB/Treffers. Dus zal het wel niet in de reglementen staan, anders zou de Vogels bij elke willekeurige kantonrechter zo zijn gelijk gehaald hebben.Het verzoek van IJsselmeervogels aan de Treffers was helemaal niet onzinnig, het was logisch.
IJsselmeervogels zegt op zijn site dat die 48 uur in de reglementen staan van de UEFA en de FIFA.
Of dat werkelijk zo is weet ik niet en ik heb ook geen zin om dat uit te zoeken.
Het verzoek van IJsselmeervogels aan de Treffers was helemaal niet onzinnig, het was logisch.
IJsselmeervogels zegt op zijn site dat die 48 uur in de reglementen staan van de UEFA en de FIFA.
Of dat werkelijk zo is weet ik niet en ik heb ook geen zin om dat uit te zoeken.
De KNVB gaat, niet geheel onverwacht, niet in op het verzoek van vvIJ. Daar legt IJsselmeervogels zich bij neer en de wedstrijden worden gespeeld op de oorspronkelijke tijdstippen.
Zuigen , stalken en provoceren.
Ditmaal door ( opzettelijk ? ) verkeerd interpreteren.