Je zou toch mogen aannemen dat voor clubs in dezelfde competitie dezelfde regels gelden. Wel weer erg slordig hoor.
Nog een hiaat dat opgevuld moet worden dus.
Je zou toch mogen aannemen dat voor clubs in dezelfde competitie dezelfde regels gelden. Wel weer erg slordig hoor.
Je wordt onderhand strontziek van al die draaikonterij van de KNVB ten gunste van de KNVB. (Mocht hier ook weer een draai aan gegeven worden door de KNVB)
Een aparte Tweede Divisie voor Beloftenteams is ook zo gek nog niet. Kampioen mag promoveren naar JL laagste Beloftenteam degradeert vanuit JL naar die Tweede Divisie.
Onderin degradeert 1 of 2 beloftenteams naar gesloten Beloftencompetitie.
Huidige Tweede Divisie zonder Beloftenteams en met promotie naar JL voor de kampioen.
AFC heeft de keeper van het nationale elftal van Syri? uitgenodigd om mee te trainen. Een vluchteling die sinds enkele weken in ons land is en in Amsterdam belandde.
http://www.hetamsterdamschevoetbal....n-international-tarek-karboutli-op-proef-afc/
Hopelijk wint VVSB morgen gewoon, dan kan Jong AZ volgende week zondag kampioen worden in een direct duel met VVSB. Lijkt me ook leuker dan kampioen te worden op een maandagavond in Papendal.De Treffers gelijk tegen Katwijk. Gunstig voor Jong AZ. Als VVSB morgen morst bij UNA, kunnen ze maandagavond kampioen worden op bezoek bij Jong Vitesse. Geen beste ambiance voor een titelfeest, maar goed.
Hopelijk wint VVSB morgen gewoon, dan kan Jong AZ volgende week zondag kampioen worden in een direct duel met VVSB. Lijkt me ook leuker dan kampioen te worden op een maandagavond in Papendal.
Er zal misschien iets meer publiek komen als normaal volgende week tegen VVSB, maar echt enorm veel publiek verwacht ik niet nee. Tenzij AZ besluit om de wedstrijd naar Alkmaar te verplaatsen. Maar dat lijkt me niet waarschijnlijk omdat dan binnen 24 uur 2 wedstrijden in het stadion zouden gespeeld worden.Ik denk dat Jong AZ niet echt in dat soort termen denkt hoor. Die willen waarschijnlijk gewoon zo snel mogelijk kampioen worden, waar maakt ze denk ik weinig uit. Het zal vast niet ineens heel erg druk worden in de kampioenswedstrijd toch?
Er zal misschien iets meer publiek komen als normaal volgende week tegen VVSB, maar echt enorm veel publiek verwacht ik niet nee. Tenzij AZ besluit om de wedstrijd naar Alkmaar te verplaatsen. Maar dat lijkt me niet waarschijnlijk omdat dan binnen 24 uur 2 wedstrijden in het stadion zouden gespeeld worden.