Tweede Divisie 2016-2017

de waan

Well-known member
Nog altijd doet het een beetje zeer, maar omdat dat maar eens afgelopen moet zijn, open ik toch maar het account voor de nieuwe Tweede Divisie.

Wie gaan daar allemaal ook alweer in spelen?

1. AFC (Amsterdam)
2. Jong AZ (Wijdewormer)
3. Barendrecht
4. Excelsior Maassluis
5. GVVV (Veenendaal)
6. HHC Hardenberg
7. Katwijk
8. Koninklijke HFC (Haarlem)
9. Kozakken Boys (Werkendam)
10. FC Lienden
11. Spakenburg
12. Jong Sparta (Rotterdam)
13. TEC (Tiel)
14. De Treffers (Groesbeek)
15. Jong FC Twente (Hengelo)
16. UNA (Zeelst - Veldhoven)
17. Jong Vitesse (Arnhem)
18. VVSB (Noordwijkerhout)

CjZ2rKUWgAEJtEj.jpg:large


Alleen Jong FC Twente is natuurlijk nog een vraagtekentje.

Ik meende opgevangen dat rond 20 juni het programma bekend wordt gemaakt. In het weekend van 13 en 14 augustus staat de eerste speelronde gepland.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

de waan

Well-known member
En er is al nieuws van het televisiefront. Fox gaat elk weekend minimaal ??n wedstrijd uitzenden en de rest in samenvatting. De regionale omroepen worden ook in de deal betrokken, zij mogen korte samenvattingen uitzenden. Althans, dat is nog niet officieel, maar als het al zo in detail bekend is zal het dat ook wel worden.

http://voetbalindebollenstreek.nl/f...k-en-vvsb-live-uitzenden/#3xRHkU3S2ft5lfk6.97

Ik ben wel blij dat het niet helemaal achter de betaalmuur verdwijnt. Zou ook erg slecht zijn voor de profilering denk ik.
 

de waan

Well-known member
Ik denk dat er wel meer hun vinger opsteken, maar ik vrees dat het dan toch de jonkies van Groningen zullen worden.
 

De Groene Scout

Well-known member
Tja, dat verwacht ik ook wel.

Mods:
Kan de 2e divisie hier op het forum overigens een eigen plekje krijgen onder de JL en boven de amateurs.
Topklasse dan ook even het nieuwe naampje geven van 3e divisie.
 

SanMark.

Well-known member
Ik ben wel blij dat het niet helemaal achter de betaalmuur verdwijnt. Zou ook erg slecht zijn voor de profilering denk ik.

Dat zou wel super slecht zijn. Ik denk dat de tweede divisie alleen maar blij moet zijn met de aandacht die er voor is. Dus zoveel mogelijk op de open zender en de regio kanalen. Dat maakt het voor sponsoren ook nog weer net iets interessanter.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik vind het wel goed dat ze iig ??n live duel laten zien. Zeker omdat FOX het Premier League voetbal kwijt raakt ;)
 

de waan

Well-known member
Vooralsnog alleen promotie voor de kampioen, maar dat zal ook nog wel worden uitgebreid na verloop van tijd verwacht ik.
 

zwammy

Well-known member
Als ze maar stoppen met die nacompetitie, het liefst net als in Duisland. 2 eruit en nummer 3 p/d wedstrijden
 
Bovenaan