Katwijk - HHC wordt live uitgezonden op Fox sports.
Er hangt een scherm in de kantineBlijf je daar voor thuis?![]()
Volgens mij zijn de live wedstrijden van de Tweede Divisie steeds op zaterdag om 15.30u.Wanneer zijn die potten, mooi machtsmiddel als ik eens ruzie met de vrouw heb. Kunnen we verplicht dit soort potten bekijken.
Volgens mij zijn de live wedstrijden van de Tweede Divisie steeds op zaterdag om 15.30u.
Hij heeft gelijk wat betreft zijn opmerking over gesloten selecties bij beloften teams, de oneerlijke concurrentie, de belachelijke regeling van geschorste spelers bij BVO's en de mogelijke problemen als een club niet wil promoveren naar de Jupiler League.
Bij GVVV gaat het toegangskaartje komend seizoen 10 euro kosten.
Dat was vorig seizoen bij hen ook al de prijs.
Is er iemand ( Joost ? ) die alle toegangsprijzen van de clubs uit de tweede en derde divisie weet ?
EVV speelt toch derde divisie ?![]()
Dat is veel te hoog niveau, daar kom ik vrijwel nooit.
Bij Jong AZ-Katwijk is de prijs 5 euro (2 euro voor seizoenkaarthouders). Voor andere thuiswedstrijden van Jong AZ is nog geen prijs bekend, maar lijkt me logisch dat het ook 5 euro is.Bij GVVV gaat het toegangskaartje komend seizoen 10 euro kosten.
Dat was vorig seizoen bij hen ook al de prijs.
Is er iemand ( Joost ? ) die alle toegangsprijzen van de clubs uit de tweede en derde divisie weet ?
Alfons Arts was even teleurgesteld dat zijn team niet in de tweede divisie kwam, maar toen hij zag welke tegenstand en aansprekende clubs zijn club in de derde divisie krijgt ( Rijnsburgse Boys, IJsselmeervogels, Harkemase Boys enz. ) was de teleurstelling snel voorbij. Hij denkt dat in deze klasse de weerstand nauwelijks minder is dan in de tweede divisie.