Wat ik mij vooral afvraag is of de regionalen het ook uitzenden. Anders gaat de 2e Divisie qua bewegende beelden geheel langs mij heen.
Eigen beelden maken voor publicatie zal ongetwijfeld niet meer toegestaan zijn. En sowieso niet voor maandag brengen.Ook HHC - tv kwam altijd vrij snel na de wedstrijd met een samenvatting en met interviews.
Dat waren volgens mij ook eigen beelden, met eigen commentaar, niet van een regionale of landelijke omroep.
Zou dat nou straks ook aan regels zijn gebonden ?
Je had het dus wel gelezen en het hier niet eens vermeld met de toevoeging "onzin " ?mg:
Tsja en er wordt nogal eens gezegd dat teveel voetballiefhebbers bang zijn voor veranderingen/ vernieuwingen.
En dan zeggen ze, kijk eens naar de topklasse. Daartegen waren eerst ook bedenkingen en het werd toch een succes.
Maar is dat wel zo ? Werd die op zaterdag en op zondag zo'n groot succes ? Was het zo'n vooruitgang ?
Tot het begin van de topklassen vermaakte ik me prima met wedstrijden in de beide hoofdklassen C.
En volgens mij de clubs die er toen in speelden ook.
In de TV Gids van FOX zie ik een programma staan op zondag om 9.30u-10.00u en om 20.00u-21.00u.Waar en hoe laat worden de samenvattingen uitgezonden?
In de TV Gids van FOX zie ik een programma staan op zondag om 9.30u-10.00u en om 20.00u-21.00u.
Hopelijk komt het later ook op de site van FOX voor niet abonnees.
Dat zullen er vast niet veel zijn. Misschien is Jong Sparta-Jong AZ wel de enige van het seizoen (?). En daarvan zal vast wel een samenvatting op de site van FOX komen.Dan kunnen ze daarin dus niet de wedstrijden meenemen die op maandagavond worden gespeeld.
Bv van jong-teams onderling die dat samen overeenkomen.
Eigen beelden maken voor publicatie zal ongetwijfeld niet meer toegestaan zijn. En sowieso niet voor maandag brengen.
En Mahi met de 0-1 voor FC Groningen tegen Scheveningen.