Tweede Divisie 2016-2017

zwammy

Well-known member
Wanneer zijn die potten, mooi machtsmiddel als ik eens ruzie met de vrouw heb. Kunnen we verplicht dit soort potten bekijken.

Ceephax

New member
Hij heeft gelijk wat betreft zijn opmerking over gesloten selecties bij beloften teams, de oneerlijke concurrentie, de belachelijke regeling van geschorste spelers bij BVO's en de mogelijke problemen als een club niet wil promoveren naar de Jupiler League.

Elke voetballiefhebber zou dat natuurlijk willen om het voor iedereen zo eerlijk mogelijk te houden. Het is voor de beloftenteams alsof er geen transferdeadlines bestaan. Ze kunnen zowat onbeperkt spelers van boven en onder laten meedoen. Jong PSV heeft vorig seizoen 44 verschillende spelers ingezet. Gaat helemaal nergens over.

Joost

Well-known member
Bij GVVV gaat het toegangskaartje komend seizoen 10 euro kosten.
Dat was vorig seizoen bij hen ook al de prijs.
Is er iemand ( Joost ? ) die alle toegangsprijzen van de clubs uit de tweede en derde divisie weet ?

Dat is veel te hoog niveau, daar kom ik vrijwel nooit.

Forza AZ

Well-known member
Bij GVVV gaat het toegangskaartje komend seizoen 10 euro kosten.
Dat was vorig seizoen bij hen ook al de prijs.
Is er iemand ( Joost ? ) die alle toegangsprijzen van de clubs uit de tweede en derde divisie weet ?
Bij Jong AZ-Katwijk is de prijs 5 euro (2 euro voor seizoenkaarthouders). Voor andere thuiswedstrijden van Jong AZ is nog geen prijs bekend, maar lijkt me logisch dat het ook 5 euro is.

Ceephax

New member
Volgens Hansie Hansie zijn de beloften favoriet voor de titel:

?Wat Jong FC Twente betreft is het misschien even afwachten, maar Jong AZ, Jong Vitesse en Jong Sparta zijn zeker kampioenskandidaten. En dat zeg ik absoluut niet om in een underdogrol te kruipen, want aan dat trainersgelul doe ik niet mee.? Kraay wijst op het verschil tussen de amateurspelers en de profs in opleiding. ?Die ploegen hebben wel heel fitte spelers, hoor. Die trainen zes keer per week, zijn van jongs af aan bezig prof te worden. Bij Lienden staat er nog weleens een speler op een steiger, voetballers van Jong AZ vind je daar niet.?

de waan

Well-known member
Ondanks dat het katertje dat we er zelf niet bij zijn nu weer opspeelt heb ik er toch enorm veel zin in. Ben erg benieuwd wat het gaat worden allemaal.

Ceephax

New member
Je ziet toch steeds dezelfde namen in de top bij de "kenners". Spakenburg, Kozakken Boys, Katwijk en Jong Vitesse.

de waan

Well-known member
Alfons Arts was even teleurgesteld dat zijn team niet in de tweede divisie kwam, maar toen hij zag welke tegenstand en aansprekende clubs zijn club in de derde divisie krijgt ( Rijnsburgse Boys, IJsselmeervogels, Harkemase Boys enz. ) was de teleurstelling snel voorbij. Hij denkt dat in deze klasse de weerstand nauwelijks minder is dan in de tweede divisie.

Dit is natuurlijk bullshit. Die clubs hebben zich niet voor niks niet geplaatst voor de 2e Divisie.

Bovenaan