De deal met Fox lijkt rond te komen, zodat er elke week op zaterdag ??n wedstrijd live wordt uitgezonden. En als eerste wedstrijd hebben ze in hun wijsheid gekozen voor het topaffiche FC Lienden-Jong Vitesse. :cab:
Misschien wilde Fox het liefst een wedstrijd op zaterdag om 18.00 uur. Dat beperkt dan de keuze.
De deal met Fox lijkt rond te komen, zodat er elke week op zaterdag ??n wedstrijd live wordt uitgezonden. En als eerste wedstrijd hebben ze in hun wijsheid gekozen voor het topaffiche FC Lienden-Jong Vitesse. :cab:
Misschien wilde Fox het liefst een wedstrijd op zaterdag om 18.00 uur. Dat beperkt dan de keuze.
Het gaat bij die zenders wel om de kijkcijfers.
Zouden daar nou echt veel mensen naar gaan kijken ?
En komt het op een niet-betaal zender ?
Wat bedoel je hiermee ?
En komen die samenvattingen op Fox , en die rechtstreeks uitgezonden wedstrijd, op een zender waarvoor je apart moet betalen ?
Ohw zo. Ik kon het woord tijdslot niet plaatsen in dit verband.
En zeker als ze het zaakje achter de decoder doen, denk ik dat ook hier geen hond ernaar kijkt.
Okee, ik kreeg het idee van wel. Maar vanochtend stond in de krant in elk geval een stukje met de voorzitter van Kozakken Boys. Opmerkelijk is in mijn ogen dat de clubs er in de eerste jaren dus nog niet rechtstreeks van profiteren:
En waarom zouden de zondagclubs dat doen? Alleen om op TV te komen, terwijl ze er geen geld aan over houden. En tegelijk misschien geld verliezen door niet op hun favoriete zondagmiddag te mogen spelen.Wellicht reikt de arm van Fox zo ver dat alle wedstrijden op zaterdag gespeeld gaan worden.