Unregistere
Well-known member
Lijkt me wel ja. Robert Wilens maakt in de 120e minuut de 3-4 in de finale bij IJsselmeervogels.
Da's mooi, dan spelen we volgend jaar tegen jullie. Want wij winnen in die andere finale van Jong Vitesse. :duim:
Lijkt me wel ja. Robert Wilens maakt in de 120e minuut de 3-4 in de finale bij IJsselmeervogels.
Waarom is er eigenlijk geen play offs om promotie/degradatie met de JL?
Vitesse gaat echt niet degraderen, die hebben veel te veel kwaliteit.
Vitesse gaat echt niet degraderen, die hebben veel te veel kwaliteit.
Voor maar liefst 100 ! toeschouwers bij AFC.
Dat is voor een club met zoveel leden, zoveel " eigen spelers" in het 1e en voor dat niveau ( de 2e club van amsterdam ! ) belachelijk weinig.
Maar dan heb je het vaak over kleine clubjes die "gekaapt" worden door een grote sponsor. Daar is bij AFC geen sprake van. Maar er is in heel Amsterdam en ook in Rotterdam waarschijnlijk geen amateurclub die meer dan 300 man gemiddeld trekt. In grote steden is die binding gewoonweg veel kleiner als in een dorp, waar vaak de hele gemeenschap erachter staat en oprecht trots is als hun clubje hoog speelt. In Amsterdam worden ze echt niet warm of koud van de 2e Divisie.Ik denk dat het bij heel veel clubs draait op het ego van een aantal mensen die de club omhoog willen stuwen . En dat doen door of er zelf veel geld insteken of veel sponsors zoeken die er veel geld in willen stoppen voor hun eigen glorie. Dus zolang het de rest van de leden niets kost dat die spelers veel geld verdienen vinden die over het algemeen alles best. Maar dat kan dan wel een reden zijn dat de rest van de club vervreemd van het vlaggenschip.
Ze hebben op dat niveau overal wel overdekte tribunes.
Bij AFC heb je bijna een compleet tribunevak voor jezelf.Maar wat kan daar plaatsnemen? Bij AFC is dat niet veel geloof ik. Daarnaast zijn tribuneplaatsen vaak voor ereleden/sponsoren of is in ieder geval een groot gedeelte van die plekken vaak gereserveerd.
Maar dan heb je het vaak over kleine clubjes die "gekaapt" worden door een grote sponsor. Daar is bij AFC geen sprake van. Maar er is in heel Amsterdam en ook in Rotterdam waarschijnlijk geen amateurclub die meer dan 300 man gemiddeld trekt. In grote steden is die binding gewoonweg veel kleiner als in een dorp, waar vaak de hele gemeenschap erachter staat en oprecht trots is als hun clubje hoog speelt. In Amsterdam worden ze echt niet warm of koud van de 2e Divisie.