Tweede Divisie 2016-2017

Forza AZ

Well-known member
En terecht natuurlijk.

Dan laat je UNA die wedstrijd maar thuis spelen tegen Jong Vitesse.
Je kunt natuurlijk niet UNA een extra thuiswedstrijd laten spelen.

Maar waarom zou Jong Vitesse-UNA niet gelijk met Vitesse-AZ gespeeld kunnen worden? Papendal en de Gelredome liggen niet eens vlak bij elkaar.
 

de waan

Well-known member
Goed zo UNA, poot stijf houden.

Jong Twente heeft ook al een paar keer tegelijkertijd met het 1e gespeeld. En voor Jong Vitesse-UNA heb je nul agenten en nul stewards nodig. Die tien a twintig UNA-mensen die daarop afkomen zijn de vriendelijkste Brabanders denkbaar.
 

Sjorro

Active member
Goed zo UNA, poot stijf houden.

Jong Twente heeft ook al een paar keer tegelijkertijd met het 1e gespeeld. En voor Jong Vitesse-UNA heb je nul agenten en nul stewards nodig. Die tien a twintig UNA-mensen die daarop afkomen zijn de vriendelijkste Brabanders denkbaar.

Helemaal mee eens! KNVB draaft wel heel erg door.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dronken achter het stuur in een auto van de club? We kunnen iig nog meer gaan speculeren. Rommelen met een vrouw van een andere speler valt wel af neem ik aan?
 

de waan

Well-known member
Als VVSB vrouwen verstrekt hebben we een integriteitsprobleem van een andere orde vermoed ik.

Hij zal inderdaad wel een autootje van de club in prak hebben gereden of iets van die strekking.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ontslagen omdat je een auto vernield. Hebben ze bij VVSB ook een feedback topic...?
 

Joost

Well-known member
Wellicht heeft hij liggen rollebollen met de vrouw van de voorzitter op de achterbank van de leaseauto en heeft dat vlekken opgeleverd op de bekleding?
 

Pascallovic

Well-known member
Goed zo UNA, poot stijf houden.

Jong Twente heeft ook al een paar keer tegelijkertijd met het 1e gespeeld. En voor Jong Vitesse-UNA heb je nul agenten en nul stewards nodig. Die tien a twintig UNA-mensen die daarop afkomen zijn de vriendelijkste Brabanders denkbaar.
Brabanders dat zijn de ergste. Daar is niks gemoedelijks aan als je niet uit Brabant komt. Ik zou ze ook niet in mijn gemeente moeten. Tokkievolk alle Brabanders.
 

de waan

Well-known member
De gemiddelde lijftijd van een UNA-supporter is denk ik 73. Verwacht niet dat die voor heel veel gedoe gaan zorgen.

@Unregistere In hun tweetje waarmee ze alle clubs bestookten stond al een joekel van een d/t fout. Daar heb ik ze maar even vriendelijk op gewezen.
 

Unregistere

Well-known member
Haha, @Joost en @de waan, dat doen ze heel vaak. Volgens mij zijn het twee jonge jongens. Wel heel enthousiast, maar ik vraag me soms af waar ze het vandaan halen. Trekken soms wel snel conclusies op basis van nieuwsberichten.

Maar goed, dat doet VoZ de laatste tijd ook. Die uitgebreide wedstrijdverslagen worden ook steeds minder...
 
Bovenaan