Batigoal
Well-known member
Er is een plicht.
Gelukkig.
Er is een plicht.
Misschien zijn de wensen en ambities van trainers en clubs niet altijd hetzelfde.
Ik heb tot nu toe alleen trainer Buijs van Kozakken Boys daarover horen piepen.
Overigens zag ik dus Excelsior Maassluis spelen in Hardenberg en je kon aan hun voetbal echt niet zien dat ze in feite nergens meer om spelen ( niet om promotie en niet tegen degradatie ), behalve dan de eer en de tweede plek op de ranglijst.
Ik denk dat geen van de huidige nrs 2 t.e.m. 5 , Excelsior Maassluis, Kozakken Boys, Katwijk, GVVV, het komend seizoen graag in de Jupiler League zou willen voetballen.
Overzicht inhaalwedstrijden (volgens voetbal.nl):
...
1 maart
2000 AFC-Jong AZ
...
Ja, als je eerste zou worden kun je niet weigeren om in de Jupiler League uit te komen.
Maar zou het bestuur het mooi vinden als de club het komend seizoen in de Jupiler League speelt ?
( inclusief alle rechten en plichten die daar bij horen ? )
Vroeg ik jou wat ?
Agressief kereltje.
Ben benieuwd wat ze met GVVV - VVSB gaan doen. Op verzoek van de Noordwijkerhouters was het duel vandaag gepland ipv zaterdag, want dan is het carnaval, iets wat erg groot is in Noordwijkerhout. Ben benieuwd of de KNVB nu alsnog zegt dat het zaterdag gespeeld moet worden.
De KNVB is daarin snel vandaag. Woensdag 15 maart om 20.00u wordt deze wedstrijd nu ingehaald.
Binnen een kwartier 1-0 door Maguire. :duim:
En de 2-0, opnieuw Maguire.
Jong Twente nu wel definitief weg en volgend seizoen te bewonderen op sportpark Groot Scholtenhagen.