Tweede Divisie 2016-2017

Ceephax

New member
Van der Lely, Katsikas, Van der Heyden, Ebecilio en Holscher zijn gewoon selectiespelers. En die twee Jensens en Sonny Stevens kun je daar ook nog wel bij rekenen. Vorige week stonden er acht andere spelers in de basis.

Bij Vitesse alleen die Chinees. Maar die kan er geen reet van.

Volgens transfermarkt zijn Oude Kotte, Tornes, Lelieveld, Osman, Zhang en Koryan allemaal 1e selectie spelers.

de waan

Well-known member
De meeste van die jongens zullen ook niet snel een wedstrijd in Vitesse I gaan spelen schat ik zo in.

Ik heb het even opgezocht:
Tornes (0)
Oude Kotte (2)
Lelieveld (1)
Koryan (1)
Osman (2)
Zhang (8)

In de meeste gevallen betreft het mini-invalbeurtjes.

Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Het is ook per club verschillend hoe ze er tegenaan kijken geloof ik. In de seizoensgids van de VI valt me altijd op dat bijvoorbeeld Heerenveen ontzettend veel jonge spelers bij de selectie zet, terwijl andere Eredivisie-clubs bijna geen jongere spelers laten opnemen in de gids.

Unregistere

Well-known member
Stand na twee speelronden (op pagina 56) is aangepast naar aanleiding van gisteravond. Dylan George van Jong FC Twente dus direct naast Mart van de Gevel (UNA) bovenaan op de topscorerslijst met drie treffers.

bqandy

Well-known member
Stand na twee speelronden (op pagina 56) is aangepast naar aanleiding van gisteravond. Dylan George van Jong FC Twente dus direct naast Mart van de Gevel (UNA) bovenaan op de topscorerslijst met drie treffers.

Ben jij zaterdag met ASWH in Groningen? Misschien leuk om even kennis te maken.

leo1949

Well-known member
J.AZ wint de uitwedstrijd tegen Kozakken boys met 2 - 4

Scoreverloop:
03. Opdam 0-1,
24. Powel 1-1 (pen),
45. Schouten 1-2,
62. Powel 2-2,
75. Druijf 2-3,
82. Druijf 2-4

Dit is de 2e overwinning en een gelijkspel.
En daarmee staan we voor even op de eerste plaats in de 2e competitie. :duim:

Laatst bewerkt:

Sjorro

Active member
Treffers wint toch wel verdiend van Spakenburg. De beste kansen waren voor de Treffers en naar mate het langer 1-0 bleef werd het meer billenknijpen op het laatst. Vanuit Spakenburg waren weinig of geen toeschouwers cq. supporters meegekomen, dat viel wel tegen, vond ik.

De Groene Scout

Well-known member
Treffers wint toch wel verdiend van Spakenburg. De beste kansen waren voor de Treffers en naar mate het langer 1-0 bleef werd het meer billenknijpen op het laatst. Vanuit Spakenburg waren weinig of geen toeschouwers cq. supporters meegekomen, dat viel wel tegen, vond ik.

Knappe overwinning Sjorro; ook geen tifo-kids uit Spakenburg?

De uitoverwinning van VVSB bij FC Lienden vind ik ook wel ietwat verrassend.
Denk niet veel punten gescoord te hebben bij de TOTO.

Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
In Spakenburg waren ze compleet in de war omdat de wedstrijd om 6 uur was. Nog gekker, ze verwijten De Treffers dat ze zo "stug" vasthouden aan zes uur. Waarschijnlijk krijgen ze dan thuis ruzie of zo als ze drie uur later voetbal gaan kijken. Even zoeken op twitter en verbaas je over de reacties.

Verder zeg ik er maar niets over anders krijg ik weer verwijten van Noordooster.

Sjorro

Active member
Gezien de weersomstandigheden was 18:00 uur nog aan de vroege kant:oops:
Maar tijdstippen zijn toch niet "heilig" in deze tijd???

Sjorro

Active member
Barendrecht tegen Katwijk 600 toeschouwers, da's wel weinig of niet? Het ligt redelijk in de buurt van elkaar, of liggen ze allemaal op het strand?

de waan

Well-known member
Het was bijna overal laag vandaag. Kennelijk weer van andere bezigheden dan voetbal kijken. Ik begeef mij morgen naar de Hel van Hengelo voor Jong Twente-TEC. Dat zal ook een beste heksenketel worden.

JFK

Well-known member
In Spakenburg waren ze compleet in de war omdat de wedstrijd om 6 uur was. Nog gekker, ze verwijten De Treffers dat ze zo "stug" vasthouden aan zes uur. Waarschijnlijk krijgen ze dan thuis ruzie of zo als ze drie uur later voetbal gaan kijken. Even zoeken op twitter en verbaas je over de reacties.

Verder zeg ik er maar niets over anders krijg ik weer verwijten van Noordooster.

Hup Spakenburg!

Bovenaan