Van der Lely, Katsikas, Van der Heyden, Ebecilio en Holscher zijn gewoon selectiespelers. En die twee Jensens en Sonny Stevens kun je daar ook nog wel bij rekenen. Vorige week stonden er acht andere spelers in de basis.
Bij Vitesse alleen die Chinees. Maar die kan er geen reet van.
Stand na twee speelronden (op pagina 56) is aangepast naar aanleiding van gisteravond. Dylan George van Jong FC Twente dus direct naast Mart van de Gevel (UNA) bovenaan op de topscorerslijst met drie treffers.
Ben jij zaterdag met ASWH in Groningen? Misschien leuk om even kennis te maken.
Naar ik begreep knopen die supporters er vanavond Twente - Sparta 1 aan vast.
Treffers wint toch wel verdiend van Spakenburg. De beste kansen waren voor de Treffers en naar mate het langer 1-0 bleef werd het meer billenknijpen op het laatst. Vanuit Spakenburg waren weinig of geen toeschouwers cq. supporters meegekomen, dat viel wel tegen, vond ik.
Het was bijna overal laag vandaag. Kennelijk weer van andere bezigheden dan voetbal kijken. Ik begeef mij morgen naar de Hel van Hengelo voor Jong Twente-TEC. Dat zal ook een beste heksenketel worden.
In Spakenburg waren ze compleet in de war omdat de wedstrijd om 6 uur was. Nog gekker, ze verwijten De Treffers dat ze zo "stug" vasthouden aan zes uur. Waarschijnlijk krijgen ze dan thuis ruzie of zo als ze drie uur later voetbal gaan kijken. Even zoeken op twitter en verbaas je over de reacties.
Verder zeg ik er maar niets over anders krijg ik weer verwijten van Noordooster.