Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JFK

Well-known member
Nog even en 't is "het vergeten bombardement".
Dan de commerciele pulpzenders het bewust vergeten, ok. Maar de NPO?

En wat krijgen we wel gezien op de NPO?
1 tegen 100
Wilt u een makkelijke of moeilijke vraag?
Wat een kutzooitje!
 

inhethoekje

Active member
Zogenaamde dierenliefhebbers zijn de grootste aso's die je kan hebben in je buurt.

Met hun ''ik hou meer van mijn hond/kat als van een mens, een hond/kat is mijn beste vriend en meer van die onzin.

Geef een hond een week niet te vreten en hij loopt naar de buurman, geen hond houdt van zijn baas, die ziet die persoon als iemand die een bak vreten voor hem neerzet,meer niet.
 

Maasveld

Well-known member
Ach ja, een van de meest ordinaire wijven die ooit de Nederlandse televisie heeft behaald gaat mensen erop wijzen dat ze sociaal moeten zijn. Ze doen niet eens een poging om het geloofwaardig te laten zijn.
 

inhethoekje

Active member
Ach ja, een van de meest ordinaire wijven die ooit de Nederlandse televisie heeft behaald gaat mensen erop wijzen dat ze sociaal moeten zijn. Ze doen niet eens een poging om het geloofwaardig te laten zijn.

Jij was er nog niet toen ze voor het eerst op tv kwam, toen was het een prachtige meid, het is pas na LUV de verkeerde kant opgegaan.
Er zat niks ordinairs aan toen ze bij LUV zat, als jij toen 15 was geweest had je je waarschijnlijk liggen afrukken op een foto van haar.
(Al was de blonde de mooiste, maar dit terzijde)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan