Even kijken of dat strafkamp op SBS leuk is.
Zo gaat Nederland dus naar de kloten.Omdat ouders hun kinderen naar zo'n kamp moeten sturen en de kinderen van de grootste criminelen jongeren in Nederland zeggen nog dat hun kind een engeltje is.
Zet hier 10 Marokkaanse schoffies in een kamp en binnen 1 dag breekt de pleuris uit omdat dat ene woord wat ik niet meer gebruik door zowel de Marokkanen als door de begeleiders te pas en te onpas wordt gebruikt.
Zo gaat Nederland dus naar de kloten.
Ik zie nu hoe een 6 jarig jongetje gedrild wordt door een ex militair.
Fantastisch hoe die opvoeding werkt.
Ik vrees dat de Marokkaanse schoffies het gaan winnen qua het gebruik van het woord.
Dat mag je zeggen. Vroeger had je leraar altijd gelijk en alweer een jaar of tien lees je toch regelmatig berichten dat ouders met knuppels verhaal gaan halen. Ongelooflijk hoe blind veel ouders zijn richting hun eigen kind. Mijn tante had van wat ik van mijn moeder begreep het hoogste woord over de tokkies van een Saunders in Hoorn, maar ze vergeet dat haar eigen zoon heeft gezeten voor een geweldsdelict. Als je in Nederland een half jaar moet zitten, dan zal je iets meer hebben gedaan dan een verkeerregelaar op zijn kaak meppen. Ik heb mijn tante nog nooit realistisch over haar eigen jong horen praten. Die had gewoon al vroeg in zijn jeugd naar zo'n kamp moeten worden gestuurd.
Les 1:
Mensen die schreeuwen luisteren niet.
Klopt. Vooral ouders die schreeuwen luisteren niet en hebben dus niet in de gaten dat hun kinderen het gedrag wat ze niet wensen kopi?ren.
Zo worden de Tokkies geboren.
Dus als zo'n ventje een militaire vent tegenover zich heeft staan die in zijn oor staat te schreeuwen weet hij niet beter als dat het zijn vader is.
Dus werkt niet, nu niet, nooit niet.
Internaten, dat werkt, bootcamps en al die andere onzin is bedachte therapie van de koude grond.
Tony en Toni
Moeder is van de week op FB los gegaan over deze gescripte aflevering.