Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Omdat ouders hun kinderen naar zo'n kamp moeten sturen en de kinderen van de grootste criminelen jongeren in Nederland zeggen nog dat hun kind een engeltje is.
 

inhethoekje

Active member
Zet hier 10 Marokkaanse schoffies in een kamp en binnen 1 dag breekt de pleuris uit omdat dat ene woord wat ik niet meer gebruik door zowel de Marokkanen als door de begeleiders te pas en te onpas wordt gebruikt.
 

gevegt

Well-known member
Omdat ouders hun kinderen naar zo'n kamp moeten sturen en de kinderen van de grootste criminelen jongeren in Nederland zeggen nog dat hun kind een engeltje is.
Zo gaat Nederland dus naar de kloten.

Ik zie nu hoe een 6 jarig jongetje gedrild wordt door een ex militair.
Fantastisch hoe die opvoeding werkt.
 

inhethoekje

Active member
Ik ben van de Bep van Klaveren lichting, als dit soort gasten vroeger tegen mij stonden te schreeuwen stompte is ze bovenop de neus, keek of er bloed uitkwam en als dat niet het geval was deed ik het nog een keer.


Ik heb de schurft aan mensen die voor me staan te schreeuwen, leraren vermeden mij dan ook.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tv-topic

Zet hier 10 Marokkaanse schoffies in een kamp en binnen 1 dag breekt de pleuris uit omdat dat ene woord wat ik niet meer gebruik door zowel de Marokkanen als door de begeleiders te pas en te onpas wordt gebruikt.

Ik vrees dat de Marokkaanse schoffies het gaan winnen qua het gebruik van het woord.

Zo gaat Nederland dus naar de kloten.

Ik zie nu hoe een 6 jarig jongetje gedrild wordt door een ex militair.
Fantastisch hoe die opvoeding werkt.

Dat mag je zeggen. Vroeger had je leraar altijd gelijk en alweer een jaar of tien lees je toch regelmatig berichten dat ouders met knuppels verhaal gaan halen. Ongelooflijk hoe blind veel ouders zijn richting hun eigen kind. Mijn tante had van wat ik van mijn moeder begreep het hoogste woord over de tokkies van een Saunders in Hoorn, maar ze vergeet dat haar eigen zoon heeft gezeten voor een geweldsdelict. Als je in Nederland een half jaar moet zitten, dan zal je iets meer hebben gedaan dan een verkeerregelaar op zijn kaak meppen. Ik heb mijn tante nog nooit realistisch over haar eigen jong horen praten. Die had gewoon al vroeg in zijn jeugd naar zo'n kamp moeten worden gestuurd.
 

gevegt

Well-known member
Ik vrees dat de Marokkaanse schoffies het gaan winnen qua het gebruik van het woord.



Dat mag je zeggen. Vroeger had je leraar altijd gelijk en alweer een jaar of tien lees je toch regelmatig berichten dat ouders met knuppels verhaal gaan halen. Ongelooflijk hoe blind veel ouders zijn richting hun eigen kind. Mijn tante had van wat ik van mijn moeder begreep het hoogste woord over de tokkies van een Saunders in Hoorn, maar ze vergeet dat haar eigen zoon heeft gezeten voor een geweldsdelict. Als je in Nederland een half jaar moet zitten, dan zal je iets meer hebben gedaan dan een verkeerregelaar op zijn kaak meppen. Ik heb mijn tante nog nooit realistisch over haar eigen jong horen praten. Die had gewoon al vroeg in zijn jeugd naar zo'n kamp moeten worden gestuurd.

Dus stuur je ze naar een kamp. Dat zal ze leren!
 

inhethoekje

Active member
Klopt. Vooral ouders die schreeuwen luisteren niet en hebben dus niet in de gaten dat hun kinderen het gedrag wat ze niet wensen kopi?ren.
Zo worden de Tokkies geboren.

Dus als zo'n ventje een militaire vent tegenover zich heeft staan die in zijn oor staat te schreeuwen weet hij niet beter als dat het zijn vader is.
Dus werkt niet, nu niet, nooit niet.

Internaten, dat werkt, bootcamps en al die andere onzin is bedachte therapie van de koude grond.
 

gevegt

Well-known member
Dus als zo'n ventje een militaire vent tegenover zich heeft staan die in zijn oor staat te schreeuwen weet hij niet beter als dat het zijn vader is.
Dus werkt niet, nu niet, nooit niet.

Internaten, dat werkt, bootcamps en al die andere onzin is bedachte therapie van de koude grond.

De internaten in Nederland werken inderdaad prima.

Ik kijk het nog even aan, maar denk dat ik dit programma niet uit zit.
Die ouders die 40K betalen. Is casteren niet beter en goedkoper?
 

gevegt

Well-known member
Als ik dit soort programma's zie, denk ik steeds vaker dat de VS meer angst moet hebben voor hun eigen burgers dan de alle anderen in de boze buitenwereld,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan