gevegt
Well-known member
Dan zal Jan wel veel naar de hoeren zijn geweest, Hongarije zoals ik het ken bestaat uit goulash, en nachtclubs met ontzettend mooie hoeren.
En muggen. Heel veel muggen.
Dan zal Jan wel veel naar de hoeren zijn geweest, Hongarije zoals ik het ken bestaat uit goulash, en nachtclubs met ontzettend mooie hoeren.
Ja die Jan heeft zijn Volendamse dingetje er goed in gehangen. De viespeuk.Dan zal Jan wel veel naar de hoeren zijn geweest, Hongarije zoals ik het ken bestaat uit goulash, en nachtclubs met ontzettend mooie hoeren.
(Ben er ooit geweest, de goulash kwam me op een gegeven moment uit de oren , en als je 10 keer een lekker wijf naast je hebt gehad op een barkruk ga je nog geloven dat je de knapste man van Europa bent)
En muggen. Heel veel muggen.
Ga jij je eens druk maken over NAC, Maaskant en de mislukte overname van je club!
Je kent Zwammy toch? Ooit groeit ie er overheen. Zo was ik vroeger ook.
Nog even en Wende komt ook nog even langs bij DWDD, dan haak ik af.
Het is een goeie pik,ik hoop oprecht dat NAC erin blijft.
Al die guilty pleasures worden in een tempo gezongen waar je , als geoefend zanger/es, je geen bult aan kan vallen, er zit totaal spanning in, en met wat echo effecten in de regiekamer denkt heel Nederland dat het prachtig is gezongen.
Ga jij je eens druk maken over NAC, Maaskant en de mislukte overname van je club!
Je kent Zwammy toch? Ooit groeit ie er overheen. Zo was ik vroeger ook.