gevegt
Well-known member
Ik heb gelukkig nog wat Duitse jaren 70 erotische films op de plank liggen.
Mazzelpik.
Ik heb gelukkig nog wat Duitse jaren 70 erotische films op de plank liggen.
Mazzelpik.
Dit is toch geen film over het bombardement? Het is gewoon het zoveelste ontzettend slechte liefdesverhaal dat toevallig rondom het bombardement afspeelde. De titel is alleen misleidend.Als ik nog in Rotterdam had gewoond was ik persoonlijk langs de filmset gegaan om die Jan Smit, en ik citeer nu uit het Bep van Klaveren boekje: hem helemaal de pest pleuris te slaan.
Het is werkelijk een schande dat dit bombardement op deze manier is verfilmd, een schande voor de stad Rotterdam en de Rotterdammer in zijn algemeen.
Dit is toch geen film over het bombardement? Het is gewoon het zoveelste ontzettend slechte liefdesverhaal dat toevallig rondom het bombardement afspeelde. De titel is alleen misleidend.
Het is wel een Gouden Film geworden. Dat is toch wel een prestatie.Daarom, het bombardement misbruik je niet voor een flutverhaal, daar ga je met gepaste wijze mee om.
Hulde voor deze bijdrage.Ik begin de schijt te krijgen van dat irritante hoofd van Linda de Mol, zap naar RTL 4 in het weekend en werkelijk in elk programma zit ze, ze presenteert het, of ze ''acteert'' erin etc etc.
Donder eens een keer op met dat botox hoofd!
RTL: Radio Televisie Linda.
Wat je dus eigenlijk wil zeggen is dat de Rotterdammers mietjes zijn?Moet Jan Smit eens proberen in Oosterbeek, Market Garden gebruiken voor zo'n kutverhaal, dan wordt hij door de plaatselijke bevolking met pek en veren het dorp uitgejaagd.
Wat je dus eigenlijk wil zeggen is dat de Rotterdammers mietjes zijn?
Nee, Hoek probeert te vertellen dat Rotterammers gentlemen zijn. Gelderlanders, Brabo's en Limbo's zijn kinkels.
Eigenlijk wel.
Of ze moeten gewoon zo stoer zijn dat ze al die jaren gewoon amstel lite blijven zuipen, dat kan ook.
De opnames waren waarschijnlijk helemaal niet in Rotterdam. Dat weet ik eigenlijk wel bijna zeker.
Helder.Nee, Hoek probeert te vertellen dat Rotterammers gentlemen zijn. Gelderlanders, Brabo's en Limbo's zijn kinkels.
Die waren in Hongarije.