Toeristen vreten pizza's, shoarma of D?ner, maar meneer denkt dat elke toerist wel even naar Krasnapolsky gaat om op een een zelfgemaakte kaasstengel te knabbelen van een chef kok.
Hij gaat het zeker niet hebben van het toeristenvolk wat door de Warmoesstraat loopt of over het Damrak/Rokin.
Toeristen moeten eet gelegenheden rondom het Leidseplein en erg toeristische delen vermijden, maar voor de rest zijn er volgens mij voldoende prima restaurants in Amsterdam. De service is niet altijd goed te noemen, maar ik qua eten heb ik weinig negatieve ervaringen. Al moet ik zeggen dat het niet geheel ongebruikelijk is om bij collega's en vrienden advies in te winnen en te geven.
Dany Vera was gelukkig zo slim om zich te verontschuldigen dat hij er zat.
Kan er niks aan doen PES5, maar zodra ik muziek hoor gaan mijn oren zich spitsen en al helemaal als ik het intro/riff hoor van Satisfaction, dan zit ik rechtop.Haha. Toen ik vanmiddag de herhaling zag, wist ik dat jij hier iets over zou zeggen op het forum
Zag net 3 rappers mama toezingen, of toezingen, ik bedoel meer toespreken met een deuntje en een hoog stemmetje van een vrouw als achtergrondgeluid , een nobel streven want mama is de belangrijkste vrouw, maar is dit het beste wat de rapscene in Nederland heeft te bieden?
Emma van Hot Chocolate gaat eigenlijk over zijn moeder die veel te vroeg aan kanker is overleden. De rest van het verhaal achter dit nummer zal ik je besparen.Wat een treurige vertoning was dat.
Het kan mij werkelijk geen ene fuck schelen hoe die jochies over hun moedertje denken. Wat hebben wij daarmee te maken?
Emma van Hot Chocolate gaat eigenlijk over zijn moeder die veel te vroeg aan kanker is overleden. De rest van het verhaal achter dit nummer zal ik je besparen.
Dat was dus naar aanleiding daar van. Ik vond t ook niks hoor.....Het ging over die rappertjes die ik bedoelde.
Het ging over die rappertjes die ik bedoelde.