Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Haha! Hou maar op over die fusie., hier in de regio een chaos. KPN rules qua service en stabiliteit, niet qua snelheid. Dat klopt.
Ik vind echter het laatste 't minst belangrijk. Ik haal met Spotnet hooguit een paar films, cd-s en proggie's binnen per maand. Voor mij dus snel zat.

Same here, ik heb ondertussen honderden cds gestreamd via Spotify, gratis mijn cdbibliotheek puilt uit, de enige die niet blij is dat is de cd boer in Arnhem, die weet al niet meer wie ik ben.

Laatst even gebeld, 2 dagen later een nieuwe modem en een nieuw tv kastje voor de commandotoren.
 

inhethoekje

Active member
Als er onweer is vliegt UPC er hier in de buurt constant uit, dat kastje buiten is blijkbaar zwaar ruk, nog even en ze komen bij mij aanbellen of ze even een programma verder mogen afkijken, ik heb nl nooit storing bij KPN.
 

Kevah

New member
Ik had nooit last met Ziggo, nu het samen gegaan is met UPC nog wat overgang problemen gehad. Nu valt het tot nog toe mee.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik had nooit last met Ziggo, nu het samen gegaan is met UPC nog wat overgang problemen gehad. Nu valt het tot nog toe mee.

Ik moet aan de zenderindeling wennen. Volgens mij hebben ze de Ziggo zendervolgorde als uitgangspunt gebruikt.
 

Jozsef

New member
Same here, ik heb ondertussen honderden cds gestreamd via Spotify, gratis mijn cdbibliotheek puilt uit, de enige die niet blij is dat is de cd boer in Arnhem, die weet al niet meer wie ik ben.

Die zal onderhand wel failliet zijn, denk je niet?

Laatst even gebeld, 2 dagen later een nieuwe modem en een nieuw tv kastje voor de commandotoren.

Doen ze echt nooit moeilijk om. En bij KPN altijd gratis modem en tuner. Opnemen in de cloud en vanaf meerdere tuners bereikbaar. Ideaal!
 

Kevah

New member
Ik wou net zeggen, ik heb daar geen last van. Dat zou best kunnen dat het aan ziggo standaard is geworden.

Al vind ik het wel apart dat jullie niks hebben hoeven te veranderen en wij onze zenders opnieuw moesten instellen.
Of moest jij dat ook doen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik wou net zeggen, ik heb daar geen last van. Dat zou best kunnen dat het aan ziggo standaard is geworden.

Al vind ik het wel apart dat jullie niks hebben hoeven te veranderen en wij onze zenders opnieuw moesten instellen.
Of moest jij dat ook doen?

Ik heb volgens mij niet echt iets hoeven doen.
 

inhethoekje

Active member
Ze vergaten bij DWDD een paar zeer belangrijke rifs waaronder:



Lynyrd Skynyrd niet benoemen is echt belachelijk, Tuesday Gone is uitgeroepen tot een van de 3 meest belangrijke rifs in de popmuziek.
 
Laatst bewerkt:

Jozsef

New member
Ik vond 't wel een vermakelijke uitzending. Wat lijkt 't me heerlijk om zo los te kunnen gaan op een gitaar.

More riffs:





 
Laatst bewerkt:

JFK

Well-known member
Waarom is die dooie saaie Dominique Weesie interessant?
Ik snap best dat er mensen zijn die naar die vetklep van een Castricim willen kijken. Zo had je vroeger ook die kuttekop van een Robert Jensen. Maar die krullebol? Nee, daar snap ik echt geen fuck van.
 

Jozsef

New member
Rechts geleuter in de marge. Dieptepunt was een paar weken terug met Brammetje M en z'n gladde kale vazal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan