Die Jet Rebel stond vorige zomer op Dijkpop bij ons in het dorp te spelen. Vanwege de hype stond die hele tent dus ramvol bij het begin, maar het was zo tergend slecht dat na een uurtje de tent zo goed als leeg was. Wat een waardeloos optreden. Spontane depressiviteit met die kutmuziek.
Onze kleinkinderen zullen het waarschijnlijk pas kunnen waarderen.Jullie begrijpen dus gewoon zijn genialiteit niet. Een genie wordt wel vaker niet begrepen.
In de pink van Douwe Bob zit meer Rock en Roll dan in het hele project Jett Rebel, het is voorgekauwde muziek, gespeend van elke vorm van talent.
Ik vind het ook niets, daarom is dat gedoe ook zo knap. Stoned in een stoel hangen, je lekker afwijkend gedragen, dit beeld bevestigen in een documentaire en je kostje is gekocht.
Wie/wat is in vredesnaam Jett Rebel?!?
Probeert in alles de nieuwe Herman Brood te zijn/worden maar ontbeert enige vorm van muzikaal talent.
Dus dan gaat hij ook van het dak van het Hilton springen? Dat is dan wel weer goed nieuws.
Het zou mij niet verbazen als het management van Di-Rect achter Jett Rebel zit, het werd tijd dat er weer een ander Haags bandje of zanger uit de voorbedachte Haagse muziekkoker moest komen.
Di-Rect, Kane, wat zou het leven toch mooi zijn zonder Haagse artiesten.
Kan die kutreclame van Nick en Simon over Simpel niet van de buis?
Het begint me dusdanig te irriteren dat ik iemand wil slaan.
Tijdelijk de verdubbeldagen volgens dat kutspotje, tijdelijk duurt bij Simpel blijkbaar 5 jaar.
Optyften met die reclame, weg ermee! Kssssttt
Niet alles is ruk uit Den Haag.
Golden Earring
Sandy Coast
Q65
Livin'' Blues
Schocking Blue
Gruppo Sportivo (niet voor de muziek maar hele lekkere geile wijven als achtergrondzangeressen)