Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian

Active member
Als dat imago van Jett Rebel zo bedoeld is om af te leiden van de kwaliteit van de muziek, is het wel tamelijk briljant. Er is toch een hype omheen gecre?erd.
 

inhethoekje

Active member
In de pink van Douwe Bob zit meer Rock en Roll dan in het hele project Jett Rebel, het is voorgekauwde muziek, gespeend van elke vorm van talent.
 

Marinos

Well-known member
Die Jet Rebel stond vorige zomer op Dijkpop bij ons in het dorp te spelen. Vanwege de hype stond die hele tent dus ramvol bij het begin, maar het was zo tergend slecht dat na een uurtje de tent zo goed als leeg was. Wat een waardeloos optreden. Spontane depressiviteit met die kutmuziek.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hehe, lekker is dat. Ik heb werkelijk geen idee wat voor muziek die jongen maakt.
 

Keyser S?ze

New member
Die Jet Rebel stond vorige zomer op Dijkpop bij ons in het dorp te spelen. Vanwege de hype stond die hele tent dus ramvol bij het begin, maar het was zo tergend slecht dat na een uurtje de tent zo goed als leeg was. Wat een waardeloos optreden. Spontane depressiviteit met die kutmuziek.

Jullie begrijpen dus gewoon zijn genialiteit niet. Een genie wordt wel vaker niet begrepen.
 

Fabian

Active member
In de pink van Douwe Bob zit meer Rock en Roll dan in het hele project Jett Rebel, het is voorgekauwde muziek, gespeend van elke vorm van talent.

Ik vind het ook niets, daarom is dat gedoe ook zo knap. Stoned in een stoel hangen, je lekker afwijkend gedragen, dit beeld bevestigen in een documentaire en je kostje is gekocht.
 

inhethoekje

Active member
Ik vind het ook niets, daarom is dat gedoe ook zo knap. Stoned in een stoel hangen, je lekker afwijkend gedragen, dit beeld bevestigen in een documentaire en je kostje is gekocht.


Daarentegen was de docu van Douwe Bob met zijn vader een eerlijke en oprechte docu, je zag aan alles waar hij zijn muzikale en afwijkende genen van had gekregen.

Ik schat nog 10 jaar en dan is Douwe Bob volledig naar de gallemiezen,maar heeft dat dan wel oprecht gedaan omdat hij niet beter weet als dat het zo moet zijn.

Jett Rebel denkt bij elke stap of opmerking na, dat is geen rock en roll, dat is The Voice .
 

inhethoekje

Active member
Het zou mij niet verbazen als het management van Di-Rect achter Jett Rebel zit, het werd tijd dat er weer een ander Haags bandje of zanger uit de voorbedachte Haagse muziekkoker moest komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het zou mij niet verbazen als het management van Di-Rect achter Jett Rebel zit, het werd tijd dat er weer een ander Haags bandje of zanger uit de voorbedachte Haagse muziekkoker moest komen.

Di-Rect, Kane, wat zou het leven toch mooi zijn zonder Haagse artiesten.
 

inhethoekje

Active member
Di-Rect, Kane, wat zou het leven toch mooi zijn zonder Haagse artiesten.

Niet alles is ruk uit Den Haag.

Golden Earring
Sandy Coast
Q65
Livin'' Blues
Schocking Blue
Gruppo Sportivo (niet voor de muziek maar hele lekkere geile wijven als achtergrondzangeressen)
 

JFK

Well-known member
Kan die kutreclame van Nick en Simon over Simpel niet van de buis?
Het begint me dusdanig te irriteren dat ik iemand wil slaan.
Tijdelijk de verdubbeldagen volgens dat kutspotje, tijdelijk duurt bij Simpel blijkbaar 5 jaar.
Optyften met die reclame, weg ermee! Kssssttt
 

inhethoekje

Active member
Kan die kutreclame van Nick en Simon over Simpel niet van de buis?
Het begint me dusdanig te irriteren dat ik iemand wil slaan.
Tijdelijk de verdubbeldagen volgens dat kutspotje, tijdelijk duurt bij Simpel blijkbaar 5 jaar.
Optyften met die reclame, weg ermee! Kssssttt


Mee eens en die vent/vrouw die zijn vingers heeft geleend om er Nick en Simon op te tekenen moeten ze de vingers afhakken, nu, niet morgen!
 

De Wolf

Well-known member
Niet alles is ruk uit Den Haag.

Golden Earring
Sandy Coast
Q65
Livin'' Blues
Schocking Blue
Gruppo Sportivo (niet voor de muziek maar hele lekkere geile wijven als achtergrondzangeressen)

Klein orkest / Harry Jekkers
Earth & Fire (Jerney Kaagman)
Anouk
Dj Paul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan