Wigboldus
Well-known member
Tegenlicht op ned2!
Ga ik morgenavond ff terugkijken. Bedankt.
Tegenlicht op ned2!
Een aanraden, vooral als je nog niet weet wie je wil laten bepalen wie het echt voor het zeggen heeft, de politiek of de grote bedrijven.
Je hebt een doorlopend krediet, een verliesgevende schoonheidssalon, 2 creditcards vol aan de limiet en een schuld bij een van je dochters. Dan is het toch logisch dat je zonnepanelen aanschaft en een 2e boot.
Tsja soms moet je keuzes maken.Je hebt een doorlopend krediet, een verliesgevende schoonheidssalon, 2 creditcards vol aan de limiet en een schuld bij een van je dochters. Dan is het toch logisch dat je zonnepanelen aanschaft en een 2e boot.
Koop nooit een auto van een monteur.Zelf wel financieel adviseur. Ik weet dat de schilder zijn eigen huis ook niet ieder jaar schildert, maar dit is toch wel vrij pijnlijk.
Wat een aandacht voor circus Renz. Iedereen weet toch dat zoiets achterhaald is?
Nu bij DWDD mensen van de PvdA en de VARA die over arbeiders praten. Ze praten er over en trekken er een gezicht bij alsof het over marsmannetjes gaat.
Ik vraag mij af of mijn opa als echte arbeider en trouw vakbondslid nog steeds trouw op de PvdA had gestemd als hij nog had geleefd.