Hankie
Well-known member
Die meeste klodders zijn van dezelfde vakantie inderdaadEn savonds klodders op je gezicht krijgen.
Die meeste klodders zijn van dezelfde vakantie inderdaadEn savonds klodders op je gezicht krijgen.
Haha, Batigoal in de Inhethoekje modus.Weer een uitzending vol stuitende zelfbevlekking. Frank Lammers die komt vertellen over de zoveelste Hollandse neukfilm die deze keer ?cht anders en on-Nederlands goed is. Vervolgens Frank Lammers die blijkbaar ook zanger is tegenwoordig met als slotstuk de eveneens vals bl?rende Henny Vrienten die samen met de niet van de buis te slaande Typhoon namens alle Nederlanders vluchtelingen welkom heet.
Uur van mijn leven dat ik nooit meer terug krijg.
Halina Reijn, rot op van de buis!,
Die heeft haar op d'r tieten ik weet het zeker.
Die heeft haar op d'r tieten ik weet het zeker.
Weer een uitzending vol stuitende zelfbevlekking. Frank Lammers die komt vertellen over de zoveelste Hollandse neukfilm die deze keer ?cht anders en on-Nederlands goed is. Vervolgens Frank Lammers die blijkbaar ook zanger is tegenwoordig met als slotstuk de eveneens vals bl?rende Henny Vrienten die samen met de niet van de buis te slaande Typhoon namens alle Nederlanders vluchtelingen welkom heet.
Weer een uitzending vol stuitende zelfbevlekking. Frank Lammers die komt vertellen over de zoveelste Hollandse neukfilm die deze keer ?cht anders en on-Nederlands goed is. Vervolgens Frank Lammers die blijkbaar ook zanger is tegenwoordig met als slotstuk de eveneens vals bl?rende Henny Vrienten die samen met de niet van de buis te slaande Typhoon namens alle Nederlanders vluchtelingen welkom heet.
Prachtig verwoord, Batigoal ik had het niet beter kunnen doen.
Typhoon daar krijg ik ook onderhand de rode vlekken van in de nek, hij en Jandino Asporaat moeten per direct een tv verbod krijgen.