Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Jort is geweldig. We gaan tegenwoordig met vier oud-studiegenoten (we begonnen met zeven) jaarlijks het laatste weekend van augustus op stap een weekend in een Europese stap. Eentje is een beetje het type Jort. Geweldig is dat.
 

Maasveld

Well-known member
Jort is geweldig. We gaan tegenwoordig met vier oud-studiegenoten (we begonnen met zeven) jaarlijks het laatste weekend van augustus op stap een weekend in een Europese stap. Eentje is een beetje het type Jort. Geweldig is dat.

Ik denk dat Leo ook wel een type Jort is.
 

inhethoekje

Active member
Van de week zat Kees van Kooten Keith af te zeiken bij DWDD, Kees van Kooten, de man die al jaren teert op zijn succes met de Bie en ons tegenwoordig verveeld met zijn flauwe woordgrapjes.

Keith heeft in zijn dikke teen meer talent als de hele familie van Kooten bij elkaar.
 

erka

Well-known member
Ik heb dat stukje ook gezien over Keith. DWDD haalde een verhaal aan hoe hij en Mick elkaar ontmoet hadden, dat zou nieuw zijn. Nou ben ik geen Stones-kenner tot en met, maar op de lagere school heb ik volgens mij ns een werkstuk gemaakt en toen was dat ook al bekend.
 

zwammy

Well-known member
Vanavond een stuk over Volkert vd Graaf. De man die de politiek van Nederland vermoord heeft. Houdt zich niet aan de afspraken en loopt toch nog vrij rond. Bananenland.
 

Miramar

Well-known member
Bij wegmisbruikers een boete van 230 Euro krijgen en bedelen om een BOB sleutelhanger...waanzinnig...
 

inhethoekje

Active member
Het wekelijkse item ''meisjes voor het eerst op vakantie laten schikken met een blauwe lamp op hun hotelkamer'' is weer begonnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan