Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Neen, ouderwets op de pc, ben langzaam aan mijn eindejaarsmuzieklijst 2015 al aan het samenstellen, althans, de eerste schifting en dat doe ik het liefst met mijn bibliotheek op de pc.

Gelukkig, ik zag al voor me dat je na dat bericht een stelling omver zou rijden.
 

inhethoekje

Active member
Ik trakteer de hele DVK op een BBQ als Chantal Jansen besluit nooit meer met haar hamsterhoofd op tv te komen.
Ze acteert grappig te zijn maar dat kind is echt totaal niet grappig en gespeend van enig talent anders dan dom lachen om haar eigen grappen.
 

gevegt

Well-known member
Ik trakteer de hele DVK op een BBQ als Chantal Jansen besluit nooit meer met haar hamsterhoofd op tv te komen.
Ze acteert grappig te zijn maar dat kind is echt totaal niet grappig en gespeend van enig talent anders dan dom lachen om haar eigen grappen.
Tegen. Ik vind haar steeds meer een lekker ding.
 

gevegt

Well-known member
Dat klinkt voor jou en mij logisch maar voor deze mobiele generatie is dat echt een zware opgave als er iemand voor het eerst hier komt werken legt hij met heel veel moeite zijn mobiel in zijn kluisje.
Dat weet ik.
Ik ben een paar maand geleden begonnen met een nieuwe klus en schrok me een hoedje dat de HTers zonder gordel en met telefoon reden.
Na dag drie was ik niet echt populair meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan