Nee joh, dat komt door de racistische politie. Die tonen alleen maar niet-Nederlanders. Dat weet je toch...Het lijken elke week wel herhalingen. Maar gelukkig zijn we nog wel zo politiek correct dat we dit afdoen als toeval.
Omdat het hem altijd heel moeilijk afgaat om niet zelf aan het woord te zijn.Waarom kijkt Matthijs altijd alsof hij moet poepen als hij naar iemand luistert?
Zelf heb ik ooit een lelijke man gezien, dat was geloof ik op een heftruck.Hij heeft overigens een ontzettend lelijke dochter, en neen ik ben ook niet de knapste dus ik weet hoe lelijk eruit ziet.
Hebben we alweer een 'Uitspraken' topic?Zelf heb ik ooit een lelijke man gezien, dat was geloof ik op een heftruck.
In mijn echte leven kijk ik regelmatig in de spiegel en weet dat alles er nog perfect uitziet.
Wat is er gvd op Nederland1? Ik zie alleen musicalgedoe. En ik haat dat musicalwereldje. Wordt het tot overmaat van ramp ook nog eens gepresenteerd door Frits Sissing.
He wat een kutzooitje!
Musical Singalong, in het kader van de Uitmarkt.Wat is er gvd op Nederland1? Ik zie alleen musicalgedoe. En ik haat dat musicalwereldje. Wordt het tot overmaat van ramp ook nog eens gepresenteerd door Frits Sissing.
He wat een kutzooitje!
Musical Singalong, in het kader van de Uitmarkt.
Nadeel is dat Studio Voetbal nu later begint, staat gepland om 22.35, maar Musical singalong loopt altijd uit.
90% van de programma's is tegenwoordig gericht op homo's.
Musical Singalong, in het kader van de Uitmarkt.
Nadeel is dat Studio Voetbal nu later begint, staat gepland om 22.35, maar Musical singalong loopt altijd uit.
Zo is het! Oplazeren met die handel.Tijd is tijd en dat geldt ook voor nichtenshows.