inhethoekje
Active member
Ik sta elk jaar bij een meeting met een keu in de aanslag op je te wachten.Doen we samen met de keu en ik win. Op zeker.
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Ik sta elk jaar bij een meeting met een keu in de aanslag op je te wachten.Doen we samen met de keu en ik win. Op zeker.
Ik sta elk jaar bij een meeting met een keu in de aanslag op je te wachten.
Hij woont bijkans in dus....Organiseer een meeting in de stamkroeg van gevegt en hij vlucht naar Duitsland.
Ik sta elk jaar bij een meeting met een keu in de aanslag op je te wachten.
Hij woont bijkans in dus....
Anders gewoon alle PSV-ers, Maasveld, Janssen, JMD, Mario en jou. Als Mario van zijn vrouw niet mag moeten jullie vakx maar opsporen.
Anders gewoon alle PSV-ers, Maasveld, Janssen, JMD, Mario en jou. Als Mario van zijn vrouw niet mag moeten jullie vakx maar opsporen.
Haha nu is zelfs Maasveld al PSV-er.
Ik stel voor om iedereen die niet voor Ajax of Feyenoord is gewoon de ondertitel PSV-er te geven. Is wel zo makkelijk.
Nee joh, alle Feyenoorders is leuker. Eerst maandenlang gezeur dat het weer niks is, en dan na het aantrekken van 7 spelers geloven in een kampioenschap. Die ontwikkeling te zien op TV lijkt me briljant.
Wie geloven er hier ook alweer in een kampioenschap, JMD?