Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Tv-topic

Ah de nichtenshow was op het Museumplein. Dat is wel erg dichtbij mijn huis.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Blijft een prima programma, het Natafelen bij Kees. Prachtige speech van Wijnaldum waarin hij onder andere zijn oma bedankt die onwijs belangrijk voor hem is geweest. Wat een prima persoon is hij ook. Erg jong volwassen. Wat dat betreft mooi dat een Seedorf de prijs aan hem uitreikte, ook een vent die heel jong al heel volwassen was.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Morgen op Fox Sport 2 om 20.00 een documentaire over oud-sprintster Marian Jones.
 

JFK

Well-known member
Kim van Kooten.....kan zij een eigen zender krijgen?
Dan ben ik echt niet meer van de TV vandaan te slaan!
 

inhethoekje

Active member
Geen probleem, maar kunnen die 2 paardenmuilen Claudia en Wende dan aub van de tv?

Schrik me elke keer de pest pleuris als die 2 beginnen te hinniken.
 

inhethoekje

Active member
Opsporing verzocht en opgelicht kijken.


Heb straks nachtdienst, als ik Opsporing Verzocht kijk heb ik altijd bonje met mijn allochtone collega's in de pauzes dus ik ben gestopt met kijken voor de goede vrede .

Nu laat ik ze filmpjes zien van IS, vinden helemaal niet leuk.
 

Miramar

Well-known member
Heb straks nachtdienst, als ik Opsporing Verzocht kijk heb ik altijd bonje met mijn allochtone collega's in de pauzes dus ik ben gestopt met kijken voor de goede vrede .

Nu laat ik ze filmpjes zien van IS, vinden helemaal niet leuk.

Ik zeg altijd tegen mijn allochtone collega's dat ze weer op tv waren. Vatten ze met humor op en sissen ze even racist door de kantine. Tot nu toe de score 3 uit 3.....hahaha.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat een Dubbeltje op z'n kant weer is begonnen. Dat programma kan ik ondanks Williams prima verdragen.
 

Janssen

Well-known member
Ik kijk naar iets met Sophie Hilbrand. Die ziet er standaard uit alsof ze onopgemaakt is wakker geworden na een drie weken durend festival waar ze niet heeft geslapen en nachtenlang is ge-gangbanged door wilde negers terwijl ze aan de speed zat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tv-topic

Ik kijk naar iets met Sophie Hilbrand. Die ziet er standaard uit alsof ze onopgemaakt is wakker geworden na een drie weken durend festival waar ze niet heeft geslapen en nachtenlang is ge-gangbanged door wilde negers terwijl ze aan de speed zat.

Die doet de grote botox show, dus die heeft haar dosis make up maar flink afgebouwd. Ze ziet er inderdaad niet uit. Ik ga zo maar weer zappen naar een Dubbeltje op z'n kant. Vrouwlief koopt liever een pop van 450 euro koopt, dan met dat geld de netto hypotheeklast te voldoen. Verder plundert die vent schijnbaar steeds het tankstation om te snacken. Ook wel nodig als je per dag twee uur werkt als enqueteur...
 

Shayman

New member
Ik ga zo maar weer zappen naar een Dubbeltje op z'n kant. Vrouwlief koopt liever een pop van 450 euro koopt, dan met dat geld de netto hypotheeklast te voldoen. Verder plundert die vent schijnbaar steeds het tankstation om te snacken. Ook wel nodig als je per dag twee uur werkt als enqueteur...

2 meer dan dik gevroten idioten, gewoon afschieten want dat kan nooit meer wat worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
2 meer dan dik gevroten idioten, gewoon afschieten want dat kan nooit meer wat worden.

Als ik hoor waar ze hun geld aan uitgeven, dan zouden ze het met hun inkomen gewoon moeten redden om de maandelijkse lasten te voldoen. Maar inderdaad twee idioten die zich volgooien met chips, shoarma en frisdrank. Vervolgens nog een idioot dure hobby erop nahouden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan