Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Fuck die serie was ook wel mooi. Geen idee waar die serie is gebleven.
 

Janssen

Well-known member
Hongarije is geweldig. Super die accijnzen op vet voer, alleen maar slanke vrouwtjes, daar kom je geen dikke verlepte wijven met mannenkapsels tegen.
 

Eef de Kip

Well-known member
ja maar zit er af en toe sterk aan te denken om Ajax - Rapid nog even integraal op te zetten.

Ah, daar gaan we weer.
 

SanMark.

Well-known member
Nee helaas, zat laatst nog is te zoeken. Was een leuke serie maar ik vrees eenmalig. Heb nog natte dromen van die Russische (ex)hoer die met die gladde glibber ging.
Liepen er wel een paar rond die regelmatig aan het poeder zaten maar goed, leuk de tegenstelling met die ouwe kerel die nog ff probeerde een zwembad te verkopen maar wel al he-le-maal gevuld was.

Welke was dat ?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hongarije is geweldig. Super die accijnzen op vet voer, alleen maar slanke vrouwtjes, daar kom je geen dikke verlepte wijven met mannenkapsels tegen.

Ook de wel slanke Nederlandse vrouwen weten zich belachelijk slecht te kleden in vergelijking met buitenlandse dames.
 

Eef de Kip

Well-known member
Haha, die schele legt tijdens het dansen zijn hand op haar billen en die wordt gelijk weggehaald.

Ah, nu pochen dat hij 5 nummers heeft gescoord.
 

Janssen

Well-known member
Hardwin? Hij heet Hardwin?? Pfff. Ben je gewoon geboren als een of andere foute hardstyle DJ.
 

Eef de Kip

Well-known member
Neeeeeeeeeeeeeeeee, dit wordt echt too much. Hengelen naar een zoen.

En uiteraard meteen nog ff vragen of er een beetje erotiek in zit.

Je ziet haar kijken, wat moet ik met die kutbloemen, geef me nou gewoon je centen.
 

inhethoekje

Active member
Als mijn vriendin ooit met een bos bloemen in haar haar gaat rondlopen in Oosterbeek wordt het tijd dat ik mijn biezen ga pakken.
Dan maar een graatmagere Poolse hoer.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nee jongens, alleen met een voorstukje van 1 minuut voor volgende week begin ik al te huilen op de bank. Moeders die aan tafel begint te vragen wat er in de slaapkamer is gebeurd.
 

JFK

Well-known member
Pointless.....kan een TV programma nog slechter zijn?
Owen Schumacher in een rol als jury/deskundige kan gewoon niet. Het past niet bij hem. Heeft totaal geen autoriteit, geen gezag.
Welke randdebiel heeft dit programma verzonnen? Welke onverlaat kwam op het idee om Owen Schumacher te selecteren?
Zo'n persoon verdient ontslag op staande voet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan