Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JFK

Well-known member
Zomergasten met onbekende mensen, van mij hoeft het niet. Ik vind het veel leuker met bekendere personen. En dan geen politici, want die zijn ingekaderd door hun voorlichters.

Ik zou dolgraag de aflevering met Van Agt nog eens een keer willen terugzien. Wat een pareltje was dat!
 

JMD

Well-known member
Ik zou dolgraag de aflevering met Van Agt nog eens een keer willen terugzien. Wat een pareltje was dat!

Ik vond die met Prem (2009) heel erg goed. Ik kijk zelden, blijf wel eens heel even hangen bij Zomergasten. Toen viel ik om 21.15 binnen bij het programma en heb de rest van de avond geboeid zitten luisteren. Mooie man. Ben het niet altijd eens met zijn denkbeelden, maar voor goede TV zorgt hij wel.
 

de waan

Well-known member
CL_a6WZWIAAfzjW.jpg
 

Keyser S?ze

New member
Ik heb het even opgezocht. Mevrouw is 25 jaar en pretendeert filosofe te zijn. Ik altijd maar denken dat je pas filosoof kunt zijn als je op zijn minst enige levenservaring hebt opgedaan, maar nee, zo uit de schoolbanken en dan noemen we onszelf filosoof.

Mevrouw had ook weinig zinnigs te melden in die paar zapmomenten dat ik er langs kwam. En ik zapte er alleen maar langs omdat waan iets had gemeld over pijpen.
 

Pascallovic

Well-known member
Als we tegenwoordig iedere onbeduidende columniste uit de NRC-next al voor zomergasten gaan vragen, dan zijn we schijnbaar door onze BN'ers heen. Dan moet zelfs een Barbie al geweest lijkt me.
 

Mr. Wrong

New member
Ik heb het even opgezocht. Mevrouw is 25 jaar en pretendeert filosofe te zijn. Ik altijd maar denken dat je pas filosoof kunt zijn als je op zijn minst enige levenservaring hebt opgedaan, maar nee, zo uit de schoolbanken en dan noemen we onszelf filosoof.n.

Als je een afgeronde opleiding filosofie hebt, mag jezelf filosoof noemen. Jij gaat nu zelfbedachte criteria inbrengen.
 

gevegt

Well-known member
Ah. Jinek heeft haar oog make-up op mijn aanraden dus toch aangepast. Het ziet er al een stuk beter uit. Nu haar kapsel nog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan