Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Natali heeft alle uiterlijke kenmerken van een hoer maar toch denkt Gerrit dat ze op zoek is naar een man.
(om mee te trouwen dan)
 

Eef de Kip

Well-known member
haha, die schele die wel even uit gaat leggen hoe die dames in elkaar steken.
Je bent lelijk en er is geen vrouw te vinden voor je in Nederland.
 

zwammy

Well-known member
Pppff, jezus Jeroen. Je kan met je geld daar 3/4 van Kiev neuken en je komt met zon propzak aan :sad:
 

Eef de Kip

Well-known member
4 seconden nadat hij haar ziet denk ie al dat het zoenen er ook al in zit.

Schiet me alsjeblieft dood, wat een lul.
 

inhethoekje

Active member
Pppff, jezus Jeroen. Je kan met je geld daar 3/4 van Kiev neuken en je komt met zon propzak aan :sad:

Inderdaad, ben zelf ooit in Hongarije geweest, als je daar 50 gulden op zak had kon je de mooiste hoeren neuken, en dan bedoel ik ook echt de mooiste hoeren.

Heb het niet gedaan ,heb het geld opgezopen,,maar toch.
 

zwammy

Well-known member
Oh, dit kan je niet eens boerenkoolengels noemen. Hou toch op man, ons Sophie praat nog beter engels en die is 11 maanden
 

Eef de Kip

Well-known member
haha, dat wordt dus straks vissen naar een zoen op de wang. heb bekannt al m'n haren uit m'n kop getrokken, wat afgrijselijk dit zeg.


Kijk het wel af natuurlijk.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nee helaas, zat laatst nog is te zoeken. Was een leuke serie maar ik vrees eenmalig. Heb nog natte dromen van die Russische (ex)hoer die met die gladde glibber ging.
Liepen er wel een paar rond die regelmatig aan het poeder zaten maar goed, leuk de tegenstelling met die ouwe kerel die nog ff probeerde een zwembad te verkopen maar wel al he-le-maal gevuld was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan