Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Heerlijk populistisch gelul. Nee, Aboutaleb. Het gaat niet over je vadertje die 2 banen heeft gehad zodat jij kon studeren. Het gaat om je landgenoten die Kalasjnikovs leegschieten in een woonwijk en die ervoor zorgen dat mensen savonds niet meer buitenkomen.

Zou Aboutaleb deze kansenparel bedoelen?

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/07/wut_berover_krijgt_in_hoger_be.html#comments

http://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:GHSHE:2015:2791

Dat hoger beroep van die klootzak, en er dan een paar jaar bij krijgen.:D
 

zwammy

Well-known member
Wat is daar erg aan dan?
Je fikt zelf die Aboutaleb helemaal af. Of sta je niet achter je uitspraken?
Die hoek waar je het dus over hebt, ja daar zet je jezelf in, ik niet.

Ik zeg dat die niet populistisch moet doen, geef ik erom of hij wel of geen mp kan worden. Het jeukt mijn zak dat hij over zijn vadertje begint en niet over de honderden problemen met marokanen in dit land, net als de npo dat een klein zielig marokaantje op tv zet met Rutte erbij en de dooddoener jij hoeft niet weg hoor. Staatspropaganda waar Poetin nog wat van kan leren.

Maar goed, heb jou verkeerd begrepen, een excuus dus vanuit mijn kant naar jou.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb sinds kort Animal Planet en Nat Geo Wild in mijn tv-pakket. Ik kan echt uren naar die zenders kijken. Zo fascinerend, de natuur en het dierenrijk... Nu bijvoorbeeld een docu over de King Cobra. Close-up beelden van een mannetje die een rattenslang doodt en opeet, een vrouwtjesslang die 18 eieren legt. Een slang die van huid wisselt. Allemaal van zo dichtbij gefilmd. Ik snap niet hoe ze dat voor elkaar krijgen.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Na wat negatieve kritieken gehoord te hebben heb ik daarnet de eerste Nederlandse aflevering van Pointless teruggekeken.
Het programma was op zich best om aan te zien, alleen kan Lucile Werner voor geen meter presenteren. Maar goed, dat wisten we al van Lingo.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb sinds kort Animal Planet en Nat Geo Wild in mijn tv-pakket. Ik kan echt uren naar die zenders kijken. Zo fascinerend, de natuur en het dierenrijk... Nu bijvoorbeeld een docu over de King Cobra. Close-up beelden van een mannetje die een rattenslang doodt en opeet, een vrouwtjesslang die 18 eieren legt. Een slang die van huid wisselt. Allemaal van zo dichtbij gefilmd. Ik snap niet hoe ze dat voor elkaar krijgen.

Absoluut en zeker de moeite waard om te bekijken. Maar even voor mijn beeldvorming gezien al het voetbal en nu weer natuur dat je kijkt: kom jij ook nog weleens buiten?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Absoluut en zeker de moeite waard om te bekijken. Maar even voor mijn beeldvorming gezien al het voetbal en nu weer natuur dat je kijkt: kom jij ook nog weleens buiten?

Ik werk 36 uur in de week. Verder ben ik buiten dat elke dag minimaal een uur buiten voor boodschappen en dergelijke. 's Avonds gaat echter de tv en/of de laptop aan. Animal Planet en Nat Geo Wild kijk ik vanuit m'n bed.

Gerustgesteld? ;)
 

Mr. Wrong

New member
Ik heb sinds kort Animal Planet en Nat Geo Wild in mijn tv-pakket. Ik kan echt uren naar die zenders kijken. Zo fascinerend, de natuur en het dierenrijk... Nu bijvoorbeeld een docu over de King Cobra. Close-up beelden van een mannetje die een rattenslang doodt en opeet, een vrouwtjesslang die 18 eieren legt. Een slang die van huid wisselt. Allemaal van zo dichtbij gefilmd. Ik snap niet hoe ze dat voor elkaar krijgen.

Animal Planet vind ik helemaal niet zo leuk. Merendeel gaat namelijk helemaal niet over dieren, maar over mensen die toevallig ook een dier hebben of verzorgen of iets. Om dezelfde reden kijk ik ook nooit naar die Freek, het gaat toch vooral om hem en hij zit overal met zijn snufferd in de camera. Nee, doe mij dan maar gewoon de docu's van de BBC.
Tenzij er iets is veranderd natuurlijk, want ik heb al zeker 2 jaar niet meer naar Animal Planet gekeken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik weet niet hoe het overdag is, maar 's avonds zijn er vaak echte dierendocu's. Of programma's als River Monsters, maar dat vind ik ook leuk.
 

Mr. Wrong

New member
Mijn favoriete ergernis programma is er weer op. Wegmisbruikers!:duim:

Ja, ik erger me ook groen en geel aan al die aso-weggebruikers.
Wat zijn er toch een hoop mannetjes die een iets te klein piemeltje hebben en dat menen te moeten compenseren met aso-gedrag.

Of bedoelde je dat niet? ;)
 

zwammy

Well-known member
Vooral hoe de politie zich laat aanspreken door bepaald volk. Dat zou echt geen werk voor mij zijn.
 

Jozsef

New member
Tv-topic

Inderdaad haha. Ik had er al 6x met de wapenstok opgemept. A la de Guardia Civil zeg maar.
Ooit zelf ervaren en dan ben je ineens wel erg snel genezen van die grote bek.
Het geduld van meneer agent vind ik bewonderenswaardig. Ook geen baan voor mij dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan