Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr. Wrong

New member
Nee...
Koos Spee is een held :)

Op het moment dat hem gevraagd wordt waarom bepaalde wetjes er zijn en waarom de boetes zo hoog zijn, verwijst hij altijd zo mooi naar de regelgever uit Den Haag. Heerlijk.
 

Eef de Kip

Well-known member
Na die geweldige pot voetbal is het nu dus een kwestie van zo snel mogelijk vergeten en ik moet zeggen dat dat me aardig lukt. RTL 5, from Russia with love.
2 ?berkneuzen met 5 leuke Oekra?nse meiden die je allemaal ziet denken: "Wat een ?berkneuzen".
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja iets te pijnlijk. Dit is dan een herhaling, vorige keer heb ik de hele serie bekeken. Man man man wat zijn die twee droevig en lomp. Ik zal nog maar niets weggeven over het verdere verloop?
 

Eef de Kip

Well-known member
Nou ja, ik kan wel raden hoe dit af gaat lopen. Al geven die gasten nog een paar ruggen uit, die gaan echt eenzaam en alleen aindigen. Wellicht een vervolg, "From Tailand with love"?
 

inhethoekje

Active member
Denken die jongens nu echt dat achter die meiden geen Oekra?ens maffianetwerk schuilgaat?
Die meiden komen naar Nederland en werken binnen 2 weken in een bordeel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, ik kan wel raden hoe dit af gaat lopen. Al geven die gasten nog een paar ruggen uit, die gaan echt eenzaam en alleen aindigen. Wellicht een vervolg, "From Tailand with love"?

Spoiler alert:












Er gaat uiteindelijk later wel wat richting Nederland. Dat wordt niet veel minder pijnlijk.
 

Eef de Kip

Well-known member
Jezus, die gasten zeg. Ik begin bijna te verlangen naar nog een wedstrijd tegen Rapid Wien, wat een ongelofelijke boeren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jezus, die gasten zeg. Ik begin bijna te verlangen naar nog een wedstrijd tegen Rapid Wien, wat een ongelofelijke boeren.

Opnemen en zondag ochtend dus maar even opzetten voor AZ - Ajax. Wordt nog wel wat om dat de kuikens uit te leggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan